Термін зберігання податкових документів - ОДПІ Чернівців
- 17.06.2016 12:15![Термін зберігання податкових документів - ОДПІ Чернівців](/foto/news/dokumentraschet.jpg)
Чернівецька ОДПІ нагадує, що для цілей оподаткування платники податків зобов’язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов’язаних з визначенням об’єктів оподаткування та/або податкових зобов’язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством (ст. 44 Податкового кодексу України, далі - ПКУ).
Документи, пов’язані з обчисленням і сплатою податків і зборів, повинні зберігатися 3 роки. Після закінчення строків зберігання документів суб’єкт господарювання, в установленому законодавством порядку передає їх до архіву.
Разом з тим, якщо зазначені вище документи, пов’язані з предметом перевірки, проведенням процедури адміністративного оскарження прийнятого за її результатами податкового повідомлення-рішення або судового розгляду, то такі документи повинні зберігатися до закінчення перевірки та передбаченого законом строку оскарження прийнятих за її результатами рішень та/або вирішення справи судом, але не менш як 1095 днів з дня подання податкової звітності.
Відділ організації роботи Чернівецької ОДПІ
Коментарі (0)
Другие новости:
![](/foto/news/3423423552111.jpeg)
- 23.07.2024 12:14
![](/foto/news/24234234234.jpg)
- 19.07.2024 21:51
![](/foto/news/23123123311111.jpg)
- 18.07.2024 11:34
![](/foto/news/2342333423444.jpeg)
- 18.07.2024 10:45
![](/foto/news/342342342222.jpeg)
- 15.07.2024 09:00
![](/foto/news/34534534534555.webp)
- 14.07.2024 11:05
![](/foto/news/2342342342344222.jpeg)
- 14.07.2024 11:01
![](/foto/news/34234234234.jpeg)
- 14.07.2024 10:52
![](/foto/news/423423423444.jpeg)
- 12.07.2024 15:57