Проведення судна «Preventer» до причалу ТОВ «Нібулон» буде прийнято капітаном порту

- 30.01.2010 10:41
Проведення судна «Preventer» до причалу ТОВ «Нібулон» буде прийнято капітаном порту

Як повідомили Платиновій Буковині у прес-службі Міністерства транспорту та зв’язку України, рішення про разове спеціальне проведення судна «Preventer» до причалу ТОВ СП «Нібулон» буде прийнято капітаном порту в разі надання письмових гарантій судновласником щодо компенсації всіх збитків

Міністерство транспорту та зв’язку України запропонувало низку альтернативних варіантів для якнайшвидшого вирішення питання з навантаженням судна «Preventer», які б не несли загрозу безпеці судноплавства, проте згоди на жоден із них досі не отримано

Сьогодні, 28 січня, в Міністерстві транспорту та зв’язку України відбулася зустріч першого заступника Міністра транспорту та зв’язку України Василя Шевченка з в.о. директора Всесвітнього банку в Україні, Білорусії та Молдові Маріусом Вісмантасом з приводу ситуації, яка склалася навколо проведення судна «Preventer» до причалу ТОВ СП «Нібулон». Участь у зустрічі взяли представники Укрморрічфлоту, Держфлотінспекції, Держгідрографії та Миколаївського порту.

Головне завдання Мінтрансзв’язку – чітке виконання законодавчих норм та забезпечення безпеки судноплавства. Обмеження, встановлені чинними нормативними актами національного законодавства щодо плавання суден на підходах до акваторії Миколаївського морського торговельного порту, унеможливлюють проведення суден типу СН-70 (до такого типу належить «Preventer») до причалу ТОВ «Нібулон», оскільки воно значно перевищує допустимі для проходження каналом характеристики. Зважаючи на те, що проведення суден типу СН-70 через Перше коліно каналу акваторії порту Миколаїв до причалу ТОВ «Нібулон» є надзвичайно ризикованим, Мінтрансзв’язку запропонувало низку альтернативних варіантів: зокрема, навантаження на рейді, проведення судна до одного з причалів Миколаївського порту або його обслуговування в іншому глибоководному порту регіону. «Ми запропонували низку альтернатив для розв’язання проблеми – проте на жодну із них згоди від компанії-фрахтувальника не отримано», - сказав Василь Шевченко.

Перший заступник Міністра також зауважив, що з вересня 2009 року Державним підприємством водних шляхів «Укрводшлях» на замовлення Миколаївського порту проводяться днопоглиблювальні роботи на першому коліні каналу порту (підходах до причалу ТОВ СП «Нібулон»). Це дозволить здійснювати безпечне проведення великотоннажних суден типу СН-50 і СН-70 (тип судна «Preventer» – СН-70) до цього причалу. Роботи планується завершити за два місяці - до квітня цього року.

Маючи на меті якнайшвидше вирішення даного конфлікту, силами найкращих фахівців у галузі безпеки судноплавства – Держфлотінспекції України, ДП «Дельта-лоцман», Державного проектно-вишукувального та науково-дослідного інституту морського транспорту «ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ», Науково-дослідного і проектно-конструкторського інституту морського флоту України з дослідним виробництвом, Інституту післядипломної освіти, керівних працівників та спеціалістів водного транспорту України – за дорученням Василя Шевченка було оцінено можливі втрати від ризику та розроблено план разового спеціального проведення судна «Preventer» до причалу ТОВ СП «Нібулон». План разового спеціального проведення судна «Preventer» розроблявся із дотриманням всіх вимог і правил безпеки судноплавства у максимально короткий термін.

«До роботи залучені кращі фахівці в галузі морського і річкового транспорту, щоб надати об’єктивну інформацію судновласнику, страховій компанії та капітану судна щодо можливостей та потенційних ризиків разового спеціального проведення судна «Preventer» для прийняття ними остаточного рішення», - сказав заступник начальника Миколаївського порту Андрій Затулка.

Обгрунтовані пропозиції вже надіслано судновласнику, страховій компанії та капітану судна «Preventer». Лише після їх ознайомлення та письмового погодження з умовами проведення та відшкодуванням можливих збитків капітан Миколаївського порту зможе дати дозвіл для здійснення проведення. Водночас документ отримали представники ТОВ СП «Нібулон».

«Залишаючи в силі свої попередні пропозиції щодо завантаження судна на рейді Миколаївського порту в будь-який час і в стислий термін, ми пішли назустріч вітчизняній зернотрейдовій компанії і зробимо все можливе для вирішення питання проведення судна «Preventer», дотримуючись при цьому всіх національних та міжнародних правил безпеки судноплавства. Адже для нас у першу чергу важлива безпека людського життя та безпека судноплавства в територіальних водах України», – наголосив перший заступник Міністра транспорту та зв’язку України Василь Шевченко.

Прецедентна практика щодо унікальних лоцманських проведень першим коліном каналу Миколаївського морського торговельного порту склалася в 1990-х роках. Тоді через перше коліно каналу Миколаївського порту та Бузько-Дніпровсько-лиманський канал необхідно було провести збудований на 67% авіаносець «Варяг», щоб доставити його до Китаю. Зважаючи на можливі ризики, ЦНДІ ім. акад. А.М. Крилова (м. Ленінград) було розроблено план спеціального лоцманського проведення авіаносця, ситуація неодноразово моделювалася у дослідному басейні інституту. До речі, у подальшому через надмірні розміри авіаносець очікував проведення протокою Босфор близько року.

Цілком зрозуміло, що введення в повсякденну практику таких унікальних проведень передбачає певні ризики, у зв’язку з чим капітаном Миколаївського порту і було відмовлено в проведенні судна «Preventer».

Фото-иллюстрация


Ключові слова: судно Preventer причал ТОВ СП Нібулон

Коментарі (0)
Додати свій коментарій:
*Ім'я:
E-mail:
*Коментарій:
Символів залишилося: із
Підтвердіть, що Ви людина 
Відповідь - одне слово на тій же мові, що й питання.
Відповідь на питання «скільки» - число
Нову загадку, будь-ласка

Другие новости:

Буковинці за добу перерахували 43 тисячі гривень шахраям Протягом доби двоє людей із Чернівецького та Дністровського районів стали
- 08.01.2025 12:27
Долгожители мужчины чаще женаты, долгожители женщины одиноки Исследования показывают, что семейное положение оказывает значительное влияние
- 27.12.2024 21:35
Професія професійний водій: відмінні риси та критерії майстерності Професійний водій – це не просто людина з великим досвідом
- 24.12.2024 11:21
Астролог назвав жінок за знаком Зодіаку, яких приваблюють проблемні чоловіки Особисте щастя – важливий елемент добробуту, незалежно від
- 24.12.2024 11:08
Як традиційно святкувати Різдво в Україні Різдвяні традиції в Україні
- 24.12.2024 02:39
У Чернівецькій області жоден медзаклад не прийняв на роботу колишніх керівників МСЕК З 1 січня 2025 року в Україні припиняють функціонування всі медико-соціальні експертні комісі
- 23.12.2024 13:02
Як працюватимемо та відпочиватимемо у січні? Що це означає на практиці?
- 20.12.2024 22:29
Прогноз на 2025 год от Тайного Мага Земли для знака зодиака Стрелец 2025 год для Стрельцов станет временем неожиданных перемен и
- 18.12.2024 19:03

Всі новини