У "Манчестер Юнайтед" з'явиться своя соціальна мережа
- 02.11.2011 17:29
Футбольний клуб "Манчестер Юнайтед" запустить власну соціальну мережу. Про це повідомляється на сайті британського щотижневого журналу Marketing.
Потенційна аудиторія нового проекту, як спочатку розраховували в "МЮ", може скласти більше 350 мільйонів фанатів. Дослідницьке агентство TNS оцінило можливе кількість учасників соцмережі в 660 мільйонів людей, після чого британський футбольний клуб підвищив свій прогноз до 500 мільйонів учасників. Для порівняння, кількість користувачів Facebook у вересні цього року перевищила 800 мільйонів людей.
Переможець англійської прем'єр-ліги вже звернувся до рекламного агентства SapientNitro, яка займеться розробкою маркетингової стратегії майбутнього проекту. Соцмережа від "МЮ", як очікується, стартує протягом наступних двох років. У клубу є власна сторінка в Facebook, число абонентів якої становить 20,2 мільйона людей.
Користувачі мережі отримають можливість переглядати ексклюзивні відео, у тому числі і з телеканалу клубу MUTV. "Манчестер Юнайтед" розраховує залучити до співпраці спонсорів, які зможуть розміщувати в соцмережі рекламу.
Нинішньої весни Forbes опублікував рейтинг найдорожчих футбольних клубів світу. Цей список в черговий раз очолив "Манчестер Юнайтед", вартість якого журнал оцінив в 1,835 мільярда доларів.
Коментарі (0)
Другие новости:
- 16.06.2025 15:17

- 16.06.2025 14:53
- 13.06.2025 15:16
- 08.06.2025 15:28

- 06.06.2025 14:16

- 06.06.2025 14:15

- 06.06.2025 12:12

- 03.06.2025 15:34

- 02.06.2025 15:37