Користувачам Facebook запропонують вибрати переможців "Каннських левів"
- 15.06.2011 11:43
Агентство Leo Burnett Moscow 15 червня на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook запустить конкурс "Каннський прогноз 2011", в якому запропонує користувачам вибрати переможців міжнародного рекламного фестивалю "Каннські леви". Про це повідомляється в прес-реліз агентства.
Користувачі повинні будуть вибрати 15 робіт з 40, які раніше команда Leo Burnett Worldwide на чолі з глобальним креативним директором агентства Марком Татсселом назвала основними претендентами на нагороди фестивалю. Прогноз Leo Burnett було опубліковано 8 червня на сайті Cannes Predictions.
Фахівці Leo Burnett представили "Каннський прогноз" після того, як проаналізували кілька сотень робіт. У підсумку в добірку агентства потрапили роботи з 14 країн.
Конкурс "Каннський прогноз 2011" триватиме до 21 червня. Переможець конкурсу в наступному році відправиться на Каннський фестиваль.
Сам фестиваль "Каннські леви-2011" почнеться у неділю 19 червня. Цього року Росія буде представлена на фестивалі 295 роботами. За загальною кількістю заявок фестиваль в 2011 році встановив рекорд - всього було подано близько 29 тисяч робіт.
Коментарі (0)
Другие новости:

- 18.04.2025 12:01

- 08.04.2025 17:07

- 07.04.2025 15:47
- 01.04.2025 16:49

- 01.04.2025 11:37
- 30.03.2025 13:09
- 29.03.2025 09:04

- 28.03.2025 17:49
- 26.03.2025 10:06