Amazon очолив десятку найбільших рекламодавців Google
- 13.04.2011 15:38
Перше місце в рейтингу найбільших рекламодавців Google зайняв інтернет-магазин Amazon, який витратив на рекламу 51 мільйон доларів за останні три місяці 2010 року. Про це повідомляє портал AdWeek з посиланням на MediaPost.
Друге місце в рейтингу займає оператор стільникового зв'язку AT & T - 27 мільйонів доларів. "Бронза" дісталася банківського холдингу Capital One. Популярний у Росії інтернет-аукціон ebay витратив на рекламу в Google 22 мільйони, посівши 6-е місце рейтингу.
Видання Business Insider відзначає, що рейтинг добре ілюструє конкурентне середовище ринку. Конкуренція серед інтернет-магазинів і банків вважається дуже високою, а постійні клієнти приносять і тим, і іншим чимало прибутку. Так, якщо кожні витрачені на рекламу в Google 10 доларів приведуть в Capital One одного клієнта, компанія почне працювати не менше 100 доларів. Вигідна інтернет-реклама і туроператору Expedia (23 мільйони, 5 місце рейтингу): ціна на подорожі висока, при цьому інтернет - основне місце для залучення клієнтури.
Всього на рекламу в Google члени першої десятки рейтингу витратили близько 400 мільйонів доларів. Частка найбільшого рекламодавця (Amazon приніс компанії 200 мільйонів доларів за 2010 рік) становить не більше 1 відсотка від сумарних доходів Google, що становлять 23 мільярди. Це забезпечує Google повну незалежність від конкретного рекламодавця.
Коментарі (0)
Другие новости:
- 07.04.2025 15:47
- 01.04.2025 16:49

- 01.04.2025 11:37
- 30.03.2025 13:09
- 29.03.2025 09:04

- 28.03.2025 17:49
- 26.03.2025 10:06

- 24.03.2025 15:56
- 24.03.2025 12:14