Мінтрансзв’язку встановлює вимоги до ременів безпеки у пасажирських автобусах

- 28.10.2010 10:56
Мінтрансзв’язку встановлює вимоги до ременів безпеки у пасажирських автобусах

 

Мінтрансзв’язку запроваджує на рівні стандартів технічні вимоги до ременів безпеки, їх кріплень в пасажирських автобусах. Про це йшлося на Міжнародній науково-технічній конференції «Автомобільний транспорт України. Сучасний стан та стратегія розвитку», що відбулась у ДП «ДержавтотрансНДІпроект» з нагоди його 80-літнього ювілею.

Згідно з ініціативою Міністерства транспорту та зв’язку України по зменшенню наслідків ДТП, зокрема, кількості загиблих та травмованих, Інститут пропонує ефективні зміни до системи управління безпекою перевезень та технічного регулювання автомобільного транспорту. Пропонується запровадити понад 94 міжнародні технічні регламенти з безпечності транспортних засобів, передбачені Женевською угодою 1958 року.

Як зазначив директор ДП «ДержавтотрансНДІпроект» Анатолій Редзюк, оновлення рухомого складу пасажирських автобусів та підвищення технічних характеристик їх безпеки може бути вирішена не директивно, а нормативно.
Зокрема, Мінтрансзв’язку підготувало проект змін до розділу 21 «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», які повинні бути затверджені наказом Держспоживстандарту України та зареєстровані в Міністерстві юстиції України. Ці зміни передбачають введення до Переліку таких стандартів: ДСТУ UN/ECE R14-03:2002 «Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження дорожніх транспортних засобів стосовно пристроїв для кріплення ременів безпеки»; ДСТУ UN/ECE R16-04:2002 «Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження: Ременів безпеки та утримувальних систем для водіїв і пасажирів дорожніх транспортних систем та дорожніх транспортних засобів, оснащених ременями безпек»”; Правила ЄЕК ООН R44-04:2008 «Единообразные предписания, касающиеся официального утверждения удерживающих устройств для детей, находящихся в механических транспортных средствах (детская удерживающая система)».

Ці стандарти чітко визначають вимоги до ременів безпеки, їх кріплень в автобусах, в яких не передбачені місця для пасажирів, що стоять (ІІІ класу (туристичні) та класу В масою більше 3, 5 т), та утримуючих пристроїв для дітей.
Анатолій Редзюк наголосив, що впровадження всіх технічних засобів безпеки значно прискориться після того, як на ринку пасажирських перевезень відбудеться укрупнення і перевізники візьмуть під контроль і обладнання автопарку необхідними технічними засобами безпеки, і належну роботу технічних та медичних служб, і проведення заходів з підвищення кваліфікації водіїв.
Міністр транспорту та зв’язку України Костянтин Єфименко наголошує: автобуси, що перевозять пасажирів на великі відстані, обов’язково мають бути обладнаними обмежувачами швидкості, тахографами, ременями безпеки, сучасними електронними системами безпеки, що відповідно до світового досвіду значно знижує ризик виникнення аварійних ситуацій та загибелі пасажирів.

Довідка
Державному підприємству «Державний автотранспортний науково дослідний і проектний інститут», що входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, виповнилося 80 років.
Інститут реалізовує технічну політику держави у сфері забезпечення ефективної та безпечної роботи транспортно-дорожнього комплексу України, зокрема, автомобільного транспорту.
Сьогодні ДП «ДержавтотрансНДІпроект» - флагман галузевої науки, потужний науковий заклад, де вирішуються проблеми автомобільної галузі.
За останні роки інститут працював над проектами таких важливих документів: Транспортна стратегія України до 2020 року, Концепція Державної цільової економічної програми розвитку автомобільного транспорту на період до 2015 року; Засади гармонізації технічного регулювання в сфері автомобільного транспорту з вимогами ЄС; Галузева програма енергоощадження на 2006-2010 рр.; комплект документів щодо приєднання України до Угоди про прийняття єдиних умов періодичних технічних оглядів колісних транспортних засобів і про взаємне визнання таких оглядів; Цільова державна програма підвищення безпеки дорожнього руху в Україні; Методика розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту; Концепція транспортного забезпечення та управління дорожнім рухом під час проведення Євро-2012 тощо.
З 1995 року інститут працює як орган із сертифікації, а з 1997 року - як організаційно-методичний центр Державної системи сертифікації УкрСЕПРО у сфері дорожніх транспортних засобів і транспортних послуг.


Ключові слова: правила ременів

Коментарі (0)
Додати свій коментарій:
*Ім'я:
E-mail:
*Коментарій:
Символів залишилося: із
Підтвердіть, що Ви людина 
Відповідь - одне слово на тій же мові, що й питання.
Відповідь на питання «скільки» - число
Нову загадку, будь-ласка

Другие новости:

Юнакам з 17 років потрібно стати на військовий облік у 2025 році Хто звільняється від облікуНа облік не ставляться лише ті, хто:
- 18.04.2025 12:01
Чому банк може заблокувати карту? 5 причин блокування карток Чому банки в Україні можуьб заблокувати вашу картку? Розповімо основні причини
- 07.04.2025 15:47
Почему банки в Украине заблокируют вашу карту? 5 причин Основные причины блокировки карты
- 01.04.2025 16:49
Як прийняти спадщину якщо чоловік за кордоном? Якщо ви перебуваєте за кордоном і хочете оформити спадщину в Україні, це можливо. Для цього потрібно подати заяву про прийняття спадщини, завірену нотаріально.
- 01.04.2025 11:37
Як вирахувати свій грошовий код? Багато психологів, езотериків і практик фінансового благополуччя стверджують, що гроші притягуються не
- 30.03.2025 13:09
Як перевірити справжність купюри долар? снує кілька способів перевірити справжність купюри в доларах, використовуючи її грошовий код:
- 29.03.2025 09:04
Как высчитать свой денежный код Практика привлечения денег: как высчитать свой денежный код и написать его на купюре $1
- 26.03.2025 10:06

Всі новини