Чотири мільйони переглядів не межа: головний хіт на YouTube
- 16.02.2009 13:44![Чотири мільйони переглядів не межа: головний хіт на YouTube](/foto/news/abrovi_resize.jpg)
Рекламний ролик Cadbury Eyebrows, у якому хлопчик і дівчинка під музику виконують своїми бровами танець, всього за три тижні набрав на різних відеохостінгах близько чотирьох мільйонів переглядів і став хітом у Великобританії. Про це пише The Daily Telegraph.
Лише на YouTube офіційний ролик проглянули 1,9 мільйона разів. За перших 11 днів рінгтон з музикою з реклами зкачали 125 тисяч разів. Крім того, з'явилися багаточисельні пародії на ролик.
У відеоролику, знятому агентством Fallon в рамках кампанії з бюджетом в 3,7 мільйона фунтів стерлінгів, рекламується шоколад Cadbury Dairy Milk. Це не перший рекламний ролик Cadbury, що став популярним в інтернеті. Так, декілька мільйонів переглядів зібрало
відео, у якому горила грала на барабанах під пісню Філа Коллінза. Ролик також рекламував Dairy Milk
Источник: www.lenta.ru
Коментарі (0)
Другие новости:
![](/foto/news/3423423552111.jpeg)
- 23.07.2024 12:14
![](/foto/news/24234234234.jpg)
- 19.07.2024 21:51
![](/foto/news/23123123311111.jpg)
- 18.07.2024 11:34
![](/foto/news/2342333423444.jpeg)
- 18.07.2024 10:45
![](/foto/news/342342342222.jpeg)
- 15.07.2024 09:00
![](/foto/news/34534534534555.webp)
- 14.07.2024 11:05
![](/foto/news/2342342342344222.jpeg)
- 14.07.2024 11:01
![](/foto/news/34234234234.jpeg)
- 14.07.2024 10:52
![](/foto/news/423423423444.jpeg)
- 12.07.2024 15:57