Чотири мільйони переглядів не межа: головний хіт на YouTube
- 16.02.2009 13:44
Рекламний ролик Cadbury Eyebrows, у якому хлопчик і дівчинка під музику виконують своїми бровами танець, всього за три тижні набрав на різних відеохостінгах близько чотирьох мільйонів переглядів і став хітом у Великобританії. Про це пише The Daily Telegraph.
Лише на YouTube офіційний ролик проглянули 1,9 мільйона разів. За перших 11 днів рінгтон з музикою з реклами зкачали 125 тисяч разів. Крім того, з'явилися багаточисельні пародії на ролик.
У відеоролику, знятому агентством Fallon в рамках кампанії з бюджетом в 3,7 мільйона фунтів стерлінгів, рекламується шоколад Cadbury Dairy Milk. Це не перший рекламний ролик Cadbury, що став популярним в інтернеті. Так, декілька мільйонів переглядів зібрало
відео, у якому горила грала на барабанах під пісню Філа Коллінза. Ролик також рекламував Dairy Milk
Источник: www.lenta.ru
Коментарі (0)
Другие новости:
Ситуація під контролем: росіяни не мають контролю над Покровськом, — Сирський
Ситуація на Покровському напрямку
- 12.11.2025 15:17
- 12.11.2025 14:16
Саакашвілі повернули до в'язниці в Грузії після 3 років у лікарні
Експрезидента Грузії Міхеїла Саакашвілі після тривалого перебування
- 12.11.2025 11:36
США наклали санкції на українські компанії, які допомагають Ірану розвивати виробництво безпілотників
Про це повідомило Міністерство фінансів США. Відомство
- 11.11.2025 22:05
У Лондоні правоохоронці затримали копа з України, який вчинив сексуальний напад
Інцидент стався наприкінці жовтня 2024 року. За інформацією слідства, чоловік
- 10.11.2025 18:47
Доступ до Парік24 слоти без реєстрації: чи це можливо?
Головна перевага, яку можна відчути вже в перші хвилини
- 08.11.2025 23:47
- 07.11.2025 22:19
- 06.11.2025 11:15
Масована атака на Кам’янське: ніч терору, зруйновані будівлі та поранені мирні жителі
Пожежі, руйнування і паніка серед мешканців
- 06.11.2025 11:13
.jpg)