Політтехнологам не шкода 9 мільйонів долларів США на рекламу американського сала в Україні
- 03.02.2009 15:21
У московському метро з'явилися рекламні плакати із зображенням консервних банок з написом "Американське сало", пише газета "Комерсант". За даними видання, творцем цієї реклами є рух "Воїни креативу", об'єднуюче політтехнологів і піарників.
В русі відзначають, що проект був створений для того, щоб викликати в населення України недовольство США і зв'язати американську експансію в традиційні для України галузі з президентом Віктором Ющенко.Координатор руху Михайло Ковальов заявив "Комерсантові", що проект "Американське сало" присвячений майбутнім на Україні в 2010 році президентським виборам.
За його словами, демократичний процес, що почався в країні, виявився блефом. По словах Ковальова, найближчим часом на Україні стартує аналогічна кампанія з бюджетом в 9 мільйонів доларів.
Джерело: lenta.ru
Коментарі (0)
Другие новости:

- 19.04.2023 10:27

- 11.04.2023 10:07

- 29.03.2023 13:29

- 13.03.2023 21:58

- 13.03.2023 13:25

- 10.03.2023 14:35

- 10.03.2023 13:42

- 10.03.2023 12:50

- 10.03.2023 12:14