Перший серійний реактивний літак нового покоління АН-148 побудовано в Києві
- 30.12.2009 14:05У середу, 30 грудня, на АНТК ім. Антонова відбулися урочисті заходи, присвячені завершенню побудови та викатці першого серійного зразка регіонального реактивного літака нового покоління АН-148, виготовленого на авіаційному заводі в Києві.
Участь у заході взяли Прем’єр-міністр України Юлія Тимошенко, перший заступник Міністра транспорту та зв’язку України Василь Шевченко, заступник Міністра транспорту та зв’язку України – голова Державіаадміністрації Олександа Давидов, представники Міністрерства промислової політики України, Генеральний конструктор АНТК ім. О.К. Антонова Дмитро Ківа та інші.
Під час заходу відбулася передача нового літака від Київського авіаційного заводу «Авіант» державному лізинговому підприємству Мінтрансзв’язку України «Лізингтехтранс».
Як повідомили порталу "Платинова Буковина"в Міністерстві транспорту та зв'язку України, АН-148 - перший реактивний пасажирський літак українського виробництва, який є результатом спільної наполегливої праці вітчизняних та російських фахівців літакобудування. За своїми показниками літаки АН-148 зможуть замінити літаки Ту-134, які у свій час були широко популярні в цивільній авіації СРСР та України, та скласти гідну конкуренцію літакам аналогічного класу Embraer-175 (виробництва Бразилії) та Bombardier CRJ-705 (виробництва Канади).
АН-148 призначений для пасажирських перевезень на регіональних та ближньомагістральних авіалініях дальністю до 3100 км. Безумовною перевагою АН-148 є те, що він може базуватися на злітно-посадкових смугах зі штучним покриттям, а також на підготовлених ґрунтових смугах, що розташовані до 1500 метрів над рівнем моря, за будь-яких кліматичних умовах.
Крейсерська швидкість польоту літака становить 780-850 км/год, а крейсерська висота польоту – до 12 200 м.
Сучасне пілотно-навігаційне та обладнання радіозв’язку, використання багатофункціональних індикаторів, електродистанційних систем управління польотом літака дозволяють використовувати АН-148 на будь-яких повітряних трасах, у простих та складних метеоумoвах, вдень і вночі, зокрема, на маршрутах з високою інтенсивністю польотів. За будь-яких умов підтримується рівень комфорту екіпажу та пасажирів.
При розробці літака вдалося досягти раціонального компонування за допомогою оптимального складу сервісних приміщень, глибокої ергономічної оптимізації загального та індивідуального простору пасажирського салону, застосування сучасних крісел, дизайну та матеріалу інтер’єра, а також створення комфортних кліматичних умов та низького рівня шуму. Раціонально підібрана довжина пасажирського салону та розташування пасажирів у ряді за схемою 2+3 дозволяють авіакомпанії комбінувати різноманітні однокласні та змішані компонування у діапазоні 68-85 пасажирів з салонами економ-, бізнес- та першого класу.
«Літак відповідає усім сучасним вимогам цивільної авіації. Саме тому є великі перспективи для його експлуатації як на внутрішніх, так і на міжнародних маршрутах», – зазначив перший заступник Міністра транспорту та зв’язку України Василь Шевченко.
Сертифікація типової конструкції літака тривала три роки і була завершена 26 лютого минулого року виданням сертифіката типу України і Міждержавного Авіаційного Комітету.
Сертифікаційний базис для літака АН-148-100 розроблений з урахування усіх європейських норм льотної придатності для такого класу літаків – CS-25. Обсяг доказової документації склав біля 300 документів Видані також сертифікати типу на двигун Д-436-148 та допоміжну силову установку. Зацікавлені в експлуатації АН-148 українські авіакомпанії залучалися як до розробки самого літака, так і до розробки програми підтримання льотної придатності.
Еще по теме:
Лайнер мечты Boeing B-787 Dreamliner поднимется в небо 15 декабря 2009 года. ФОТО
Военный транспортный самолет A400M успешно прошел испытания
Крупнейший в мире круизный лайнер Oasis of the Seas. ФОТО и ВИДЕО
Музей авиации (Португалия) представил самую большую колекцию авиадвигателей в Европе
Яхта Dilbar причалила у берегов Лиссабона. Фото
Коментарі (0)
Другие новости:
- 15.11.2024 13:14
- 15.11.2024 12:27
- 08.11.2024 11:46
- 31.10.2024 11:40
- 30.10.2024 09:01
- 29.10.2024 16:37
- 29.10.2024 09:25
- 28.10.2024 15:00