Основні причини звернень платників в Чернівецьку податкову

- 01.03.2018 09:35
Основні причини звернень платників в Чернівецьку податкову

Чернівецька ОДПІ приділяє значну увагу зверненням громадян як одному з пріоритетних напрямів роботи.

Як розповіла заступник начальника відділу електронних сервісів та звітності управління обслуговування платників Чернівецької ОДПІ Ольга Бурла, цього року до Чернівецької ОДПІ надійшло 14 письмових звернень громадян, що на 4 менше, ніж торік.

Громадян цікавили питання, пов’язані з реєстраційним номером облікової картки платника, єдиного соціального внеску, обліку платників та податкових пільг. Крім того, чернівчани інформували про ухилення від сплати податків, - повідомила посадовець.

Звернення розглядаються згідно Закону України від 02.10.1996 р. № 393/96-ВР «Про звернення громадян» зі змінами і доповненнями. Звернення може бути як усним, так і письмовим, надісланим поштою або поданим особисто громадянином. Письмове звернення може також бути надіслано через мережу Інтернет, засобами електронного зв’язку (електронне звернення). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання. Письмове звернення повинно бути підписане заявником із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь. Електронне звернення повинно мати вигляд скан-копії або фотокопії звернення з підписом заявника із зазначенням дати або бути направленим через електронний кабінет з використанням електронного цифрового підпису.

Ольга Василівна звернула увагу, що згідно статей 52 та 53 Податкового кодексу України платник має право звернутися і за податковою консультацією. Державні податкові інспекції (зокрема, Чернівецька ОДПІ) мають право надавати тільки усні податкові консультації. Консультації у письмовій формі можна отримати в ГУ ДФС у Чернівецькій області.

Для податківців залишається пріоритетним завданням, щоб громадськість та представники бізнесу отримували якісне обслуговування, фахові консультації, безперешкодний доступ до інформації, відчули відкритість, прозорість у діяльності податкових органів та прагненні зміцнювати партнерські стосунки, - підсумувала посадовець.

Сектор організації роботи Чернівецької ОДПІ


Ключові слова: звернення в податкову, податкова чернівці, Чернівецька ОДПІ

Коментарі (0)
Додати свій коментарій:
*Ім'я:
E-mail:
*Коментарій:
Символів залишилося: із
Підтвердіть, що Ви людина 
Відповідь - одне слово на тій же мові, що й питання.
Відповідь на питання «скільки» - число
Нову загадку, будь-ласка

Другие новости:

Професія професійний водій: відмінні риси та критерії майстерності Професійний водій – це не просто людина з великим досвідом
- 24.12.2024 11:21
Астролог назвав жінок за знаком Зодіаку, яких приваблюють проблемні чоловіки Особисте щастя – важливий елемент добробуту, незалежно від
- 24.12.2024 11:08
Як традиційно святкувати Різдво в Україні Різдвяні традиції в Україні
- 24.12.2024 02:39
Як працюватимемо та відпочиватимемо у січні? Що це означає на практиці?
- 20.12.2024 22:29
Прогноз на 2025 год от Тайного Мага Земли для знака зодиака Стрелец 2025 год для Стрельцов станет временем неожиданных перемен и
- 18.12.2024 19:03
Іран призупинив авіарейси до Сирії до 22 січня Про це заявив голова Організації цивіль
- 16.12.2024 13:12
Послуги служби зайнятості для людей перед пенсійного віку Служба зайнятості пропонує свої сервіси людям передпенсійного віку. Ці
- 13.12.2024 15:47
Действенные методы линкбилдинга для малого бизнеса В условиях высокой конкуренции в онлайн-пространстве малому бизнесу важно
- 11.12.2024 16:56

Всі новини