Зберігання первинних документів для спрощенців - не менше трьох років
- 16.09.2016 13:16
Приватні підприємці – спрощенці зобов’язані зберігати первинні документи не менше трьох років
У Головному управлінні ДФС у Чернівецькій області наголошують, відповідно до п. 44.1 ст. 44 Податкового кодексу України платники податків зобов’язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов’язаних з визначенням об’єктів оподаткування та/або податкових зобов’язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.
Платники зобов’язані забезпечити зберігання документів, визначених у п. 44.1 ст. 44 Податкового кодексу України, а також документів, пов’язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, не менш як 1095 днів з дня подання податкової звітності, для складення якої використовуються зазначені документи, а у разі її неподання - з передбаченого Податковим кодексом України граничного терміну подання такої звітності (абз. перший п. 44.3 ст. 44 Податкового кодексу України).
Прес-служба Головного управління ДФС у Чернівецькій області
Коментарі (0)
Другие новости:
- 30.03.2025 13:09
- 29.03.2025 09:04

- 28.03.2025 17:49
- 26.03.2025 10:06

- 24.03.2025 15:56
- 24.03.2025 12:14
- 21.03.2025 21:02

- 21.03.2025 12:31

- 21.03.2025 12:09