ДФС Буковини закликає використовувати онлайн-сервіси

- 02.06.2016 11:08
ДФС Буковини закликає використовувати онлайн-сервіси

Кількість електронних сервісів, запроваджених ДФС України та розміщених на офіційному веб-порталі ДФС sfs.gov.ua, постійно збільшується, наразі їх налічується близько 40. Зазначене дозволяє платникам отримувати послуги в електронному вигляді, заощаджує їх час, скорочує до мінімуму контакти з органами ДФС.

Не відвідуючи податкову інспекцію, платник податків береться на облік в податковій інспекції протягом одного дня після отримання відомостей із Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Завдяки електронному сервісу з укладання Договору про визнання електронних документів, платник подає звітність до податкової інспекції в електронному вигляді, реєструє податкові та акцизні накладні у Єдиному реєстрі податкових або акцизних накладних.

Не витрачаючи часу на відвідування податкової інспекції, юридична або фізична особа-підприємець завдяки електронним сервісам має змогу зареєструватись платником ПДВ, анулювати таку реєстрацію,  отримати витяг з реєстру платників ПДВ, зареєструватись платником єдиного податку, отримати довідку про відсутність заборгованості, а також низку різноманітних витягів із систем електронного адміністрування ПДВ та реалізації пального.

Завдяки електронному сервісу «Дані про взяття на облік платників податків» платник може перевірити потенційних бізнес-партнерів щодо перебування їх на обліку в органах ДФС, із  «Реєстру страхувальників» - отримати дані про взяття на облік платника єдиного внеску.

Електронний сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» дозволяє громадянам здійснити перевірку потенційних бізнес-партнерів щодо сумлінності сплати податків до бюджету (отримати інформацію щодо наявності/відсутності податкового боргу у юридичної або фізичної особи-підприємця  вцілому по Україні).

Через електронні сервіси «Дані Реєстру платників ПДВ» та «Анулювання реєстрації платника ПДВ» можливо перевірити бізнес-партнерів щодо їх реєстрації платником ПДВ або анулювання реєстрації платника ПДВ.

Сервіс «Реєстр платників єдиного податку» дозволяє перевірити потенційних бізнес-партнерів щодо їх реєстрації платником єдиного податку.

Громадянин, придбавши товар у магазині, за отриманим фіскальним чеком може перевірити інформацію щодо реєстрації  в органах ДФС касового апарату, на якому продавцем товарів або послуг був роздрукований цей фіскальний чек. Це  можливо завдяки електронним сервісам «Інформація про РРО» та «Інформація про книги ОРО».

Через сервіс «Електроний кабінет платника» (оновлену версію) платники мають змогу не тільки отримати інформацію із реєстрів, бланки звітності, контактні дані та адреси центрів обслуговування, а й листуватись із органом ДФС в електронному вигляді. Оновлений сервіс надає можливість платнику працювати у режимі реального часу за допомогою персональних комп’ютерів та смарт-пристроїв без встановлення спеціалізованого програмного забезпечення.

Отримати інформаційно-довідкові послуги та консультації відповідно до Податкового та Митного кодексів України, законодавства з питань сплати єдиного соціального внеску можливо за телефонами, з використанням електронної пошти, факсу, голосового автовідповідача (0 800 501 007 або 044 454 16 13, електронна адреса idd@sfs.gov.ua)

Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс дозволяє платнику  отримати відповіді з Бази знань щодо застосування норм податкового, митного законодавства або з питань адміністрування єдиного внеску, а також ознайомитись з нормативними  документами (http://zir. sfs.gov.ua).

Для платників функціонує сервіс «Пульс» для цілодобових повідомлень про неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФС за електронною адресою http://sfs.gov.ua/others/puls або за телефоном (044) 284 00 07.

І це не весь перелік електронних сервісів для платників податків, робота над їх удосконаленням та впровадженням триває. Водночас, на сьогодні усі впроваджені електронні сервіси дозволяють платнику вести бізнес у межах правового поля, не відвідуючи податкові інспекції.

Відділ організації роботи Чернівецької ОДПІ 


Ключові слова: онлайн сервіси ДФС, онлайн спілкування з податковою, податкова чернівці, ДФС Чернівці

Коментарі (0)
Додати свій коментарій:
*Ім'я:
E-mail:
*Коментарій:
Символів залишилося: із
Підтвердіть, що Ви людина 
Відповідь - одне слово на тій же мові, що й питання.
Відповідь на питання «скільки» - число
Нову загадку, будь-ласка

Другие новости:

Нового Папу Римського обрано! Символ віри та надії: білий дим над Сикстинською капелою
- 08.05.2025 20:28
Новый Папа Римский избран 8 мая 2025 года Белый дым над Ватиканом: католический мир встретил нового Папу Римского
- 08.05.2025 20:22
Подвійне вбивство поблизу Києва сусід вбив військового та тещу.Відео Поліція Київської області затримала чоловіка, якого підозрюють у вбивстві
- 08.05.2025 16:18
Як подати на розлучення в Україні: покрокова інструкція та необхідні документи Процедура розірвання шлюбу в Україні може здатися складною, особливо якщо
- 07.05.2025 09:36
Шкідливе морозиво на полицях магазинів України Фахівці з харчової безпеки попереджають про небезпеку так званого морозива з
- 06.05.2025 13:36
Вредное мороженое на полках магазинов Украины Это мороженое лучше оставить на полке: что не стоит покупать в магазинах Украины
- 05.05.2025 11:43
Трамп зробив заяви щодо шляхів врегулювання війни між Україною та Росіє Президент США Дональд Трамп зробив низку гучних заяв щодо можливих
- 05.05.2025 11:38
Трамп выразил осторожный оптимизм в отношении будущего мирного соглашения На вопрос о том, планирует ли он в ближайшем будущем встретиться с президентом
- 05.05.2025 11:36
Оформление гражданства Румынии: новый список документов на 2025 год С марта - апреля 2025 года в Румынии вступили в силу обновлённые требования к
- 05.05.2025 10:43

Всі новини