Інтернет-послуги - на першому місці телефонних продажів
- 15.02.2011 15:56
Лідером телефонних продажів в 2010 р. стали послуги Internet - 50% від загального обсягу продажів по телефону. Про це свідчать дані контакт-центру eCall.
Друге місце зайняли кабельне ТБ і каталожні товари - по 15% від загальної кількості продажів. Також українці купували по телефону банківські продукти (10%) і оформляли страховку (1%). Частка інших товарів і послуг склала 9%.
«Населення стало довіряти покупок по телефону. У 2010 році наші оператори проговорили понад 100 тис. годин, продаючи товари і послуги клієнтам. Незважаючи на загальну економічну кризу зростання ринку телемаркетингу втримався на рівні 40% », - говорить директор контакт-центру eCall Марія Тугай. За прогнозами експерта в 2011 році показники зростання як мінімум залишаться на колишньому рівні.
На думку Тугай, в даний момент покупки по телефону в Україну залишаються тим видом шопінгу, до яких українці вдаються поки що за залишковим принципом. Це ті витрати, на які йдуть за наявності вільних грошей.
«Падіння або збільшення динаміки продажів дуже чітко ілюструє добробут і економічну стабільність української родини. Позитивна динаміка покупок, яку ми спостерігаємо за підсумками 2010 р. - на початку 2011 р. - закономірний процес на тлі посткризового пожвавлення споживчого попиту », - стверджує Марія Тугай.
Коментарі (0)
Другие новости:

- 18.04.2025 12:01

- 08.04.2025 17:07

- 07.04.2025 15:47
- 01.04.2025 16:49

- 01.04.2025 11:37
- 30.03.2025 13:09
- 29.03.2025 09:04

- 28.03.2025 17:49
- 26.03.2025 10:06