Які адміністративні послуги та дозволи надають у дозвільному центрі Чернівців? Перелік
- 22.04.2010 09:25
У Дозвільному центрі Чернівців надають 77 адміністративних послуг та дозволів ...
За перший місяць роботи Дозвільного центру міської ради кількість місцевих і регіональних дозвільних органів, що співпрацюють в Центрі, зросла з 15 до 22, а перелік документів дозвільного характеру та адміністративних послуг, які видаються в центрі - до 77. Про це повідомив керівник Дозвільного центру Петро Луців.
За перший місяць роботи адміністраторами Центру розглянуто майже півтори тисячі звернень фізичних і юридичних осіб. Найчастіше чернівчани звертаються з питань:
- приватизації земельних ділянок;
- зменшення орендної плати (застосування коефіцієнту 0,8)
- добудови, реконструкції, перепрофілювання приміщень для здійснення комерційної діяльності;
- встановлення сервітуту для розміщення літніх майданчиків та малих архітектурних форм;
- розміщення зовнішньої реклами;
- питань екології і санітарії;
- видачі сертифікатів відповідності та дозволу на виконання будівельних робіт;
- видалення зелених насаджень;
- внесення об’єктів торгівлі та сфери послуг в базу даних міста Чернівців і встановлення зручного для населення режиму їх роботи.
За цей період було лише вісім відмов у видачі документів дозвільного характеру.
Суб’єкти господарювання мають можливість у Дозвільному центрі одержати консультації у спеціалістів міської податкової інспекції та міського бюро технічної інвентаризації, скористатися також інформаційно-консультаційними послугами міського центру захисту приватних підприємців і підприємств малого бізнесу.
Поряд з Дозвільним центром тепер розміщено відділ державної реєстрації, що значно спрощує для підприємців процедуру реєстрації та отримання інформаційної допомоги.
Поки що не йде на співпрацю з Дозвільним центром ВАТ ЕК «Чернівціобленерго», зволікає з початком роботи в Центрі управління Держкомзему у Чернівецькій області, вільно трактують свої зобов’язання щодо дотримання законодавства з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності міська і обласна СЕС.
Наразі триває робота щодо об’єднання погоджувальних процедур, запровадження в роботі Центрі електронного документообігу.
Перелік документів дозвільного характеру і адмінпослуг, які можна одержати в приміщенні Центру, координати керівництва та адміністраторів, графік прийому всіх учасників розміщено на офіційному порталі Чернівецької міської ради в розділі «Дозвільний центр».
Источник: Пресцентр міськради
Коментарі (0)
Другие новости:

- 21.04.2025 15:32

- 21.04.2025 13:30

- 21.04.2025 11:28

- 18.04.2025 19:47
- 18.04.2025 13:46

- 16.04.2025 21:43

- 15.04.2025 12:01
- 08.04.2025 21:49