Кожна вікторина на телебаченні заробляє на глядачах 15000 грн. за годину
- 17.07.2009 07:55Останнім часом українське телебачення перенасичене інтерактивними вікторинами. Відгадати просте слово з декількох літер зовсім не складно, та ще й отримати за це гроші. Але додзвонитись в студію зовсім не просто. Фахівці підрахували, кожна інтерактивна вікторина заробляє на довірливих глядачах від 5 до 15 тисяч гривень за годину. Півторагодинна програма на телебаченні дає 300-500 тисяч гривень чистого прибутку на місяць. За рахунок чого, говорили в програмі «Український вимір».
На думку спеціалістів інтерактивні вікторини спеціально розроблені психологами з урахуванням певного кола глядачів. Цільова аудиторія таких програм – домогосподарки, які позбавлені спілкування, азартні люди та пенсіонери, для яких головне реалізувати бажання виграти. Останнім часом до них приєднались люди, які намагаються вирішити свої проблеми за допомогою екстрасенсів та ворожок. У прямому ефірі вони хочуть почути від них поради та прогнози на майбутнє.
Адвокат Світлана Рудь каже, за свою практику ще жодного разу не бачила людини, які й би пощастило щось виграти. Найчастіше приходять за допомогою: «Нещодавно до мене звернулась жінка, від якої мобільний оператор вимагає гроші за послуги зв’язку. Виявляється жінка декілька разів намагалась зателефонувати до екстрасенса, але так і не дочекалась з’єднання. За такі невдалі спроби їй нарахували 2 тисячі гривень».
Виконавчий директор Незалежної асоціації телерадіомовників Катерина М’ясникова каже про те, що в більшості випадків людина платить за реєстрацію, і не важливо розмовляла вона з кимось чи ні.
На жаль, у нас це питання законодавчо не врегульовано, тому, якщо справа доходить до суду, дуже важко довести факт дзвінка і його тривалість. Дозвільних документів на розіграш грошей в ефірі телеканалів не існує, відповідно – не ведуться перевірки того, чи реально отримати виграш.
Шанси на перемогу в таких вікторинах мізерні, адже кожна заявка від глядача отримує ідентифікаційний номер, потім кожна п’ята заноситься до списку, з якого вибирається кожна 30 заявка. Потім редактор програми передзвонює абоненту, після чого той виводиться в ефір і отримує можливість дати відповідь.
Щоб не потрапити на гачок, фахівці радять, перш ніж взяти участь у телевікторині, звернути увагу на те, що номери з кодом 703 і 900 сплачуються за окремими тарифами. Вас має насторожити, коли інформація про плату за послуги надрукована занадто дрібним шрифтом, дуже просте слово довго ніхто не може вгадати, глядачі тривалий час не дзвонять в студію та після з’єднання з оператором ваш дзвінок зривається.
Джерело: УБР
Коментарі (0)
Другие новости:
- 24.12.2024 11:21
- 24.12.2024 11:08
- 19.12.2024 11:12
- 18.12.2024 19:03
- 16.12.2024 13:12
- 13.12.2024 15:47
- 11.12.2024 16:56