Які авто купують жінки та як часто?
- 09.04.2011 15:27Американці назвали найпопулярніші жіночі автомобілі
Найактивніші покупці автомобілів в США - жінки африканського, азіатського та латиноамериканського походження. Згідно з дослідженням авторитетної аналітичного агентства R. L. Polk, за останні п'ять років їх частка в загальному обсязі покупців зросла на 4,7%. При цьому частка жінок взагалі, незалежно від їх расової приналежності, також впевнено збільшується. З 2006 по 2010 рік вона зросла на 2,5% і на справжній момент складає 38,5% - іншими словами, з кожних десяти автомобілів, що продаються в США (виключаючи позашляховики і пікапи), майже чотири купують жінки.
Агентство також підрахувало, які саме автомобільні марки воліють американки. Рейтинг складався двома різними способами. Перший вказує частку марки на «жіночому ринку», другий - який відсоток продажів марки припадає на представниць прекрасної статі. Списки вийшли зовсім різними; аналітики вважають, що в цілому жінок, як і чоловіків, цікавлять прагматичні аспекти володіння автомобілем - витрати на бензин, ремонт і обслуговування, зручність, місткість і т. п., - але і нішеві марки здатні підвищити свою популярність, адресуючи рекламу безпосередньо жінкам.
Частка марки серед продажів жінкам у США за підсумками 2010 р.:
Toyota - 15,7% (тобто, з кожних 100 автомобілів, проданих жінкам, 15,7 припадають на марку Toyota);
Honda - 14%;
Ford - 10%;
Chevrolet - 8,9%;
Nissan - 8,8%.
Частка жінок серед покупців марки в США за підсумками 2010 р.:
MINI - 47,9% (тобто, з кожних 100 проданих MINI 47,9 купили жінки);
KIA - 46,8%;
Honda - 46%;
Nissan - 45,5%;
Subaru - 45%.
Коментарі (0)
Другие новости:
- 21.11.2024 14:56
- 15.11.2024 13:14
- 15.11.2024 12:27
- 08.11.2024 11:46
- 31.10.2024 11:40
- 30.10.2024 09:01
- 29.10.2024 16:37
- 29.10.2024 09:25