Чернівчани стали менше скаржитися до міської ради
- 07.07.2009 14:2515454 звернення громадян надійшло до виконавчих органів міської ради за перше півріччя цього року у Чернівцях. Це на 1155 звернень або на 6,9% менше, ніж було за аналогічний період минулого року. З майже 15,5 тисяч звернень скарг було лише 240 або 1,6%. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість скарг скоротилася майже на 70%. Окрім розгляду звернень, громадська приймальня міської ради надала за 6 місяців цього року 1138 інформаційно-консультативних послуг. Про це повідомив завідувач громадської приймальнею міської ради Омелян Канюк. Про це "Платиновій Буковині" повідомили у пресслужбі Міської Ради Чернівців.
Найчастіше у цьому році чернівчани зверталися до виконавчих органів міської ради з питань водопостачання, ліквідації витоків (17,7%), благоустрою,прибирання вулиць та ремонту доріг (12,7%), освітлення вулиць та сходових клітин (12,5%), утримання житлового фонду, ремонту та перепланування квартир, будівництва житла та здійснення добудов (11%), земельних відносин (7,9%), поліпшення житлових умов, надання житла (5,6%) з питань медичного обслуговування ( 4,7%), соціального захисту ( 4,6%).
Керівництву міської ради було адресовано 1859 звернень, у тому числі 74 скарги. Кількість скарг до міського голови та його заступників у порівнянні з минулим роком скоротилася майже на 80%. На особистому прийомі у мера та його заступників за півроку побувало 366 громадян.
Найчастіше чернівчани у цьому році зверталися до департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин ( 4831 ), у відділ державної реєстрації ( 2682), департамент економіки ( 1697) , департамент ЖКГ ( 1631) , трудовий архів ( 780), управління праці та соціального захисту ( 540). У порівнянні з минулим роком кількість звернень майже в усі виконавчі органи міської ради зменшилася, однак частіше чернівчани стали звертатися в департамент містобудівного комплексу та земельних відносин (кількість звернень зросла на 16%), трудовий архів ( + 54%), управління з питань фізичної культури і спорту ( +62%), юридичне управління( +5,95), управління охорони здоров’я ( +14%), фінансове управління ( +26%) .
До трьох районних у місті рад за півроку звернулися 3062 громадян, у тому числі із скаргами – 310. Кількість скарг до районних рад скоротилася на 35%. Найбільше звернень – 1592 - надійшло від громадян до Шевченківської районної ради, найменше – 376- до Садгірської районної ради. Водночас, якщо до Першотравневої та Шевченківської районних рад кількість звернень громадян скоротилася,то до Садгірської зросла.
Довідково . Громадська приймальня міської ради у Чернівцях працює з 2001 року. За цей час її працівники надали чернівчанам понад 17,3 тисяч інформаційно-консультативних послуг. Загалом виконавчі органи Чернівецької міської ради надають 103 види адміністративних послуг. На кожну послугу розроблена інформаційна картка, в якій зазначена інформація для її отримання: перелік документів, які необхідно подати, куди і до кого звертатися, та в який термін вона надається.
Коментарі (0)
Другие новости:
- 21.11.2024 14:56
- 15.11.2024 13:14
- 15.11.2024 12:27
- 08.11.2024 11:46
- 31.10.2024 11:40
- 30.10.2024 09:01
- 29.10.2024 16:37
- 29.10.2024 09:25