Мобільні пристрої витіснять консольні ігрові системи
- 10.08.2011 15:06Розробники бачать величезний потенціал у створенні ігор для мобільних платформ, адже смартфони є майже у кожного з кожним роком їх потужності зростають у геометричній прогресії. Сьогодні багато хто висловлюэ припущення, що в перспективі смартфони і планшети завдяки своїй універсальності і перевагам більш швидкого оновлення платформи можуть витіснити домашні ігрові консолі. Останнім подібну думку висловив президент Epic Games.
Чіп Qualcomm
Однак творці чіпів також припускають можливість такого розвитку подій. Нещодавно компанія Qualcomm, що розробляє енергоефективні і могутні мобільні чіпи Snapdragon, висловила думку, що планшети і смартфони незабаром будуть домінувати на ринку домашніх ігрових консолей.
Qualcomm припускає, що користувачі в майбутньому зможуть підключати свої мобільні пристрої до великих екранів (наприклад, до телевізора) і навіть використовувати контролери консольного типу. В результаті користувач може насолоджуватися як мобільними іграми поза домом, так і більш складними і графічно багатими проектами будинку на великому екрані.
Варто також враховувати питання вартості. Мобільні ігри можуть коштувати $1 або навіть менше, тоді як повноцінні консольні проекти часто продаються за ціною $50 або більше. Домінування мобільних пристроїв на ігровому ринку може призвести до того, що розробники стануть створювати менш складні і менш якісні ігри. Чи означає це, що в майбутньому казуальні ігри почнуть домінувати в індустрії?
Сьогодні велика частина чіпів Qualcomm створюється для енергоефективних пристроїв, в яких головне - баланс між обчислювальною потужністю і часом автономної роботи. Враховуючи, що консольні ігри мають високі вимоги до системи, чи зможуть мобільні пристрої вижити в майбутньому на ринку домашніх ігрових систем? Може бути, перемогу смартфонів на консольному ринку принесе підхід потокових ігрових служб начебто OnLive, що дозволяють за наявності якісного інтернет-з'єднання грати в вимогливі до ресурсів проекти на простих системах завдяки їх виконання на віддаленому сервері?
Відеоігри, як і будь-які технології, вже десятиліттями розвиваються, як в технічному відношенні, так і відносно ігрового процесу. З передбачуваним в недалекому майбутньому домінуванням мобільних пристроїв на ринку, як зміняться чи рядові гравці і найпопулярніші ігрові жанри?
Коментарі (0)
Другие новости:
- 21.11.2024 14:56
- 15.11.2024 13:14
- 15.11.2024 12:27
- 08.11.2024 11:46
- 31.10.2024 11:40
- 30.10.2024 09:01
- 29.10.2024 16:37
- 29.10.2024 09:25