Европейское космічне агентство створить безпілотний космічний корабль
- 23.06.2011 00:16Европейское космічне агентство в 213 році запустить власний безпілотний суборбітальний космічний корабель, до завдань якого увійде тестування широкого спектру технологій,запланованих до використання в майбутніх апаратах багаторазового використання,здатних багаторазово злітати в космос і сідати на космодром.
Спочатку ЄКА планувало, що новий корабель Intermediate Experimental Vehicle (IXV) буде запущений на орбіту для демонстрації точних технологій посадки на землю за рахунок використання парашутів і повітряних подушок, однак пізніше відомство вирішило створити більш комплексну модель,яка зможе не тільки спускатися з космосу,але і злітати.
Зараз європейське космічне відомство планує, що виводити на суборбітальну траєкторію корабель буде легка європейська ракета Вега, яка буде стартувати з космодрому Куру в Південній Америці. Після цього IXV буде власними силами сходити з орбіти і здійснювати посадку.Очікується, що вага апарату без урахування корисного навантаження і астронавтів складе 2 тонни, а робоча висота - до 450 кілометрів. Входити в щільні шари атмосфери IXV буде на швидкості близько 7,5 км / сек.
Під час перших польотів корабель буде збирати значні обсяги інформації, пов'язані з надзвуковою швидкістю польоту і особливостями орбітальних маневрів. В ЄКА говорять, що мають намір створити для апарату не мають аналогів двигуни і аеродинамічний покриття.
Перша версія апарата буде створена у розрахунку на посадку за допомогою парашута, спускатися вона буде в Тихий океан, де її чекатимуть команди рятувальників.
Критики цієї європейської розробки кажуть, що вона безперспективна, тому що ВПС США вже фактично мають схожий роботизований апарат X-37B, який раніше побував у космосі і успішно приземлився.У свою чергу концепція з посадкою в Тихому океані практично повністю повторює розробку компанії SpaceX, яка також вже була випробувана.
Проте в ЄКА кажуть, що їхній апарат не схожий ні на перший, ні на другий продукти, так як використовує оригінальну систему виведення в космос.IXV при старті з землі працює з розгінним блоком, що нагадує перший ступінь ракети. На відміну від цієї концепції X-37B виводиться за допомогою повномасштабної ракети-носія, капсула Dragon від SpaceX також вимагає ракети-носія.
Більше того європейський підйомний блок може володіти різною силою тяги, що дозволить виводити IXV з різною масою. Сам же IXV може бути сумісний з МКС, що дозволить йому доставляти в майбутньому астронавтів і вантажі на станцію, працюючи в парі з російськими "Прогрес" і європейськими ATV.
Сьогодні ж в рамках паризького авіакосмічного салону представники ЕКА повідомили, що підписали контракт вартістю 60 млн євро на створення двигуна, який ляже в основу нової європейської космічної ракети NGL (Next-Generation Launcher), призначеної для використання в промисловості,зокрема для виведення нових супутників на орбіту.
За створення нового рідкопаливного двигуна відповідатимуть компанії Astrium GmbH, Avio SpA і Snecma (Safran Group). Отримати в готовому вигляді ракету NGL Європа планує до 2022 року, а до 2025 почати її експлуатувати.
Коментарі (0)
Другие новости:
- 21.11.2024 14:56
- 15.11.2024 13:14
- 15.11.2024 12:27
- 08.11.2024 11:46
- 31.10.2024 11:40
- 30.10.2024 09:01
- 29.10.2024 16:37
- 29.10.2024 09:25