Мінтрансзв’язку надало відповіді на всі звернення громадян
- 08.07.2010 12:46У І півріччі 2010 року Мінтрансзв’язку надало відповіді на всі звернення громадян без жодних порушень термінів
Протягом І півріччя 2010 року до Міністерства транспорту та зв’язку України надійшло 1507 звернень громадян з усіх регіонів України та з-за кордону. За кількістю звернень 2010 рік, на відміну від 2008 та особливо 2005 року, коли спостерігалась найбільша активність громадян, поступається показникам 2009 року.
Така динаміка свідчить про певне зменшення соціальної напруги у суспільстві та вирішення проблемних питань галузі транспорту та зв’язку.
Найбільша кількість звернень надійшла від громадян міста Києва (25%), Львівської (8,3%), Одеської (8,1%), Дніпропетровської (8%), Київської (7,6%), Харківської (7,2%) областей. Серед усіх звернень понад 85% - індивідуальні, 14,5% - колективні. Кількість громадян, що звернулись до Мінтрансзв’язку за І півріччя 2010 року, також зменшилась у порівнянні з 2009 роком.
Загальний аналіз звернень засвідчує, що громадяни переважно порушують питання обслуговування на підприємствах транспорту та зв’язку (36%), проблеми соціальної сфери (13,4%) та виробничої діяльності (8,5%).
Так, найбільша кількість звернень стосується неналежного рівня сервісу, питань організації графіку руху поїздів приміського та далекого сполучення, відміну зупинок поїздів на деяких станціях та зупиночних пунктах. Громадяни звертаються і з питань здійснення перевезень пільговиків, адже неврегульованість на законодавчому рівні відшкодування за виконання такого виду перевезень створює умови до виникнення конфліктних ситуацій під час їх здійснення. Найчастіше звертаються громадяни з питань пільгового проїзду зі скаргами на відмову водіями автомобільного транспорту та касирами автостанцій у реалізації права пільгового проїзду.
Досить болючою проблемою залишається телефонізація (1,8% від загальної кількості звернень): встановлення телефонів пільговим категоріям населення (як правило, учасникам війни), скасування пільг ветеранам зв’язку за користування телефонів тощо.
Порушуються і питання працевлаштування та звільнення, у першу чергу - пов’язані з реорганізаційними заходами на підприємствах залізничного транспорту та пошти, а також працевлаштування випускників профільних навчальних закладів. Працівники ж відділень зв’язку та мешканці сільської місцевості скаржаться переважно на невідповідність рівня заробітної плати листонош їх важким та специфічним умовам праці.
На особистому прийомі за І півріччя 2010 року прийнято 54 особи. Громадяни в основному зверталися з питань незадовільного рівня сервісного обслуговування, санітарно-гігієнічного стану рухомого складу та споруд транспортно-дорожнього комплексу, праці та заробітної плати, пільгового проїзду у міських та міжміських маршрутних таксі, покращення житлових умов працівників та пенсіонерів залізниці, працевлаштування, питання ліцензування діяльності на автомобільному транспорті тощо.
Міністерство транспорту та зв’язку України надалі вестиме постійний моніторинг якості послуг, які надає галузь, оперативно надаватиме відповіді на всі звернення громадян та сприятиме повному вирішенню порушених ними проблем.
Коментарі (0)
Другие новости:
- 08.01.2025 12:27
- 03.01.2025 13:18
- 27.12.2024 21:35
- 24.12.2024 11:21
- 24.12.2024 11:08
- 23.12.2024 13:02
- 19.12.2024 11:12
- 18.12.2024 19:03