МТС-Україна оголошує про акцію «Алло, мам!», головна тема якої: соціальне сирітства дітей заробітчан
- 20.03.2009 16:37
Компанія МТС-Україна та Львівський обласний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді ініціюють партнерську соціальну акцію «Алло, мам!».
Назва «Алло, мам!» об’єднує комплекс соціальних ініціатив компанії МТС в партнерстві з органами влади та громадськими організаціями, спрямованих на вирішення найбільш актуальних проблем сім’ї.
Першою проблемою, на вирішення якої спрямують свої сили партнери, є тема соціального сирітства дітей заробітчан. Партнери акції запропонували журналістам п’яти областей -- Львівської, Тернопільської, Закарпатської, Чернівецької, Івано-Франківської -- взяти участь в конкурсі на кращий матеріал, що висвітлює цю тему. Конкурс триватиме з 10 березня по 17 квітня, а переможці разом з героями своїх публікацій та сюжетів візьмуть участь у телемарафоні. До участі в конкурсі запрошуються журналісти.
В програмі телемарафону, який відбудеться 10 травня на День матері, – розповіді журналістів про історію їхніх публікацій, коментарі психологів, представників влади, спілкування з дітьми, музичні паузи-вітання, дзвінки в ефірі до матерів за кордоном і вітання їх з Днем матері, нагородження переможців конкурсу.
«Як компанія, яка працює в цьому регіоні, ми не можемо стояти осторонь від суспільних явищ, чи то позитивних, чи негативних. Саме тому ми ініціюємо висвітлення цих проблем, -- говорить заступник директора ЗТУ МТС-Україна Роман Романівка. – Кожен регіон України має свою специфіку. Заробітчанство є феноменом Західної України. Об’єднуючи навколо цієї проблеми зусилля влади, бізнесу, громадськості, ми робимо крок в потрібному напрямку. Нашими кроками є створення робочих місць, введення спеціальних економних тарифів на зв’язок із країнами, де перебувають наші заробітчани, співпраця з Міжнародною організацією з міграції з протидії торгівлі людьми».
«Це добре, що бізнес не стоїть осторонь соціальних проблем, -- каже заступник голови ЛОДА з гуманітарної політики Ігор Держко. – Разом ми здатні зробити більше. Вирішення проблеми починається з її озвучення. Тому участь журналістів у висвітленні соціальних негараздів доволі часто є вирішальною. Заробітчани – це не лише інвестиції в економіку. Це й наш біль і про це треба чесно говорити. Адже немає нічого ціннішого понад сім’ю. Маю надію, що за допомогою цієї акції, професійності журналістів, ми по-новому відкриємо для себе цінність спілкування в сімейному колі, щоби наступне покоління уникнуло помилок сучасників».
Акція «Алло, мам!» -- це комплекс соціальних ініціатив компанії МТС в партнерстві з органами влади та громадськими організаціями, спрямовані на вирішення найбільш актуальних проблем сім’ї. Наприклад, окрім висвітлення проблем соціального сирітства, компанія планує забезпечити сільських педіатрів спеціальними пільговими тарифами.
Коментарі (1)
Другие новости:
- 06.11.2025 11:15
Масована атака на Кам’янське: ніч терору, зруйновані будівлі та поранені мирні жителі
Пожежі, руйнування і паніка серед мешканців
- 06.11.2025 11:13
У Чернівцях стартує опалювальний сезон: тепло подадуть з 4 листопада
З 4 листопада у Чернівцях офіційно розпочнеться опалювальний
- 03.11.2025 17:07
Лише в окремих регіонах: графіки відключення світла на 4 листопада
Заклик до громадян
- 03.11.2025 16:24
ЗСУ тиснуть під Добропіллям: наступ українських військ змушує росіян відтягувати сили з Покровська
Українська армія продовжує активні наступальні дії на Добропільському
- 03.11.2025 15:38
- 03.11.2025 15:00
Корабель інопланетян чи звичайна комета прилетить у листопаді?
Як було виявлено об’єкт 3I/ATLAS
- 03.11.2025 14:54
Програма УЗ-3000: кому дістанеться безкоштовна поїздка залізницею і чому не всім
В “Укрзалізниці” розповіли, як працюватиме нова соціальна ініціатива — програма “УЗ-3000”
- 03.11.2025 14:48
Команда США приїде до України для узгодження спільної дронової програми
Уже наступного тижня до України прибуде представницька делегація зі
- 03.11.2025 12:02
Чернігів під небом тривоги: як живе місто, де темрява стала звичною
Чернігів не спить. Навіть коли здається, що
- 30.10.2025 21:35
.jpg)
Почему то мне это напоминает дешевый пиар от компании юмси. Вместо того чтоб заказать рекламу на телевидении и газетах вот занимаются социальными проектами.