Населення Росії все частіше звертається зі скаргами на банкомати
- 29.09.2010 15:02Населення все частіше звертається до Банку Росії зі скаргами на банкомати і якість обслуговування в московських банках. Про це повідомив начальник управління розвитку роздрібних платежів Банку Росії Вадим Кузнєцов, передає Прайм-ТАСС.
Скарги надходять в основному на московські банки. За 2008-2010 роки основні скарги припадають на неякісне обслуговування, на те, що відбувається багато збоїв у банкоматах, тобто на неякісний запуск нових сервісів у них і на шахрайство.
За даними Банку Росії, за останні 3 роки на якість роботи банкоматів та інших пристроїв довелося 31% від загального числа отриманих за цей час скарг. Скарги з приводу якості обслуговування клієнтів за цей же період склали 27% від загального числа. З заявами на шахрайство звернулися 21% громадян. 19% довелося на звернення громадян щодо стягування комісій, відсотків і штрафів.
З січня по червень 2010 року до територіальних органів Росспоживнагляду від росіян надійшло в 3,6 рази більше скарг на кредитні організації, ніж за аналогічний період 2009 року. Як заявив наприкінці серпня глава відомства Геннадій Онищенко, у першому півріччі 2010 року проведено 460 перевірок банків, тоді як у першому півріччі 2009 року їх було майже в 2 рази менше - 252
Коментарі (0)
Другие новости:
- 08.01.2025 12:27
- 03.01.2025 13:18
- 27.12.2024 21:35
- 24.12.2024 11:21
- 24.12.2024 11:08
- 23.12.2024 13:02
- 19.12.2024 11:12
- 18.12.2024 19:03