Новий закон про зміну оператора дозволяє змінювати мобільний номер без зміни картки

- 04.07.2010 11:39
Новий закон про зміну оператора дозволяє змінювати мобільний номер без зміни картки

Дозволили змінювати мобільного оператора без зміни картки
Наявність послуги “міграція номера” стимулює операторів наполегливіше працювати над підсиленням лояльності клієнтів, приділяти більше уваги якості своїх послуг і розширювати їх асортимент, кажуть оператори зв’язку

Переходити тимчасово на обслуговування до іншого оператора або використовувати його мережу для отримання певних послуг зв’язку дозволяє новий закон.

Щоправда, конкретного механізму втілення документу в життя наразі немає, говорять оператори мобільного зв’язку.

Сам закон “Про внесення змін до закону “Про телекомунікації” щодо збільшення переліку послуг” Верховна Рада ухвалила у четвер, 1 липня. Згідно з документом, чинний закон доповнюється спеціальними термінами “абонентський номер”, “перенесення абонентського номера”, “персональний номер”, “роумінг національний”.

У документі дають визначення термінів нових послуг (детальніше читайте в бібліотеці сайту – прим.ред.). Ми звернулися за коментарями до чотирьох найбільших операторів мобільного зв’язку. На жаль, коментарів щодо нового закону від “МТС-Україна” та Beeline отримати не вдалось.

“Хай пояснять суть...”

Думки тернополян із приводу впровадження нових послуг мобільного зв’язку, особливо міграції до іншого оператора, розділилися.

— Ну нехай я перейду на певний період в іншу мережу. Але чи попередять про це моїх друзів, рідних, тобто людей, із якими я буду спілкуватися телефоном? – цікавиться тернополянин Олексій Козак. — Вони ж, телефонуючи до мене, розраховують на час, протягом якого можуть зі мною поспілкуватися. Враховують суму коштів на своєму рахунку.

А тернополянин Андрій Палагнюк додає, що надсилати повідомлення з умовами нових послуг повинен оператор, також варто створити можливість дізнатися про них через колл-центр оператора.

— Принаймні, хай пояснять, що дає міграція на іншу мережу абоненту. Наприклад, зараз у мене активні картки двох операторів, — розповідає чоловік. — Основну знають усі, в тому числі зі співробітниками та всіма іншими людьми. А з іншої сім-карти я телефоную лише до батьків і друзів. Так вигідніше спілкуватися і їм, і мені.

Що стосується використання мережі іншого оператора, то для пана Андрія це знайоме. Він користується модемом однієї з компаній зв’язку. Коли потрібен у відрядженнях швидкісний Інтернет, він входить у мережу партнера його оператора зв’язку та працює на ній.

До речі, згідно з законом, оператори телекомунікацій, які надають послуги рухомого, тобто мобільного, зв’язку на території України, за умови укладення відповідної письмової угоди між собою зобов’язані надавати можливість абонентам отримувати послугу національного роумінгу.

Послуга покращить якість

У “Київстарі” вважають, що вцілому запровадження послуги перенесення абонентами телефонних номерів є перспективним напрямком розвитку галузі та конкуренції.

— Така послуга впроваджена на ринках багатьох країн світу в Європі, Америці, Азії, Австралії, — говорить менеджер із зв’язків з громадськістю львівської філії “Київстар” Віктор Гальчинський. — Її наявність стимулює операторів наполегливіше працювати над підсиленням лояльності клієнтів, приділяти більше уваги якості послуг, що надаються клієнтам, розширювати асортимент послуг.

При цьому основне питання щодо прийнятих змін до Закону “Про телекомунікації” полягає саме у розробці та втіленні найбільш оптимального технічного та адміністративного механізму впровадження такої послуги, що має здійснити Нацкомісія регулювання зв’язку (НКРЗ).

— На даний час також незрозуміле питання подальшого адміністрування послуги, — говорить фахівець.

Чи будуть нові послуги платними, оператори мобільного зв’язку ще не повідомляють. Проте наголошують, що впровадження послуг пов’язане зі значними витратами операторів. Розмір загальних витрат, за словами пана Гальчинського, буде залежати від механізму втілення та адміністрування послуги.

— Наразі не визначили, яким чином потрібно технічно реалізовувати сервіс. Тому важко зробити конкретні прогнози, — говорить начальник департаменту корпоративних зв’язків “Астеліт” (ТМ life:) Надія Лубніна. — Враховуючи світовий досвід, знаю, що перенесення номера ефективно працює на тих ринках, де ця послуга є зручною для абонента. Перенесення номера не займає більше двох діб, а вартість послуги або мінімальна, або покривається операторами.

Досвід інших країн свідчить про те, що впровадження послуги перенесення абонентського номера не викликає суттєвих змін на ринку телекомунікацій, продовжує Віктор Гальчинський. Щорічно нею користуються в середньому від двох до десяти відсотків абонентів, залежно від стану ринку.

За роумінг домовляються

Питання про можливість запровадження послуги національного роумінгу врегульоване чинним законодавством, тож навряд чи потребує будь-яких інших регуляторних вдосконалень, каже він. Чимало операторів мобільного зв’язку сьогодні вже успішно реалізують такі проекти, надаючи можливість своїм абонентам отримувати послуги зв’язку з використанням мережі іншого оператора.

— Наприклад, “Київстар” надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття України, а також послуги 3G у співробітництві та на території покриття мобільної мережі “Укртелеком”, — розповідає Віктор Гальчинський. — Також із березня 2010 року “Київстар” надає послугу національного GSM-роумінгу для абонентів мобільного зв’язку “Укртелеком” у своїй мережі.

У компанії life:) додають, що послуга національного роумінгу більше стосується бізнесу операторів і означає, що відтепер вони зможуть домовлятися про роумінг всередині країни.

— Як правило, такий сервіс активно розвивається в країнах, що мають велику географічну територію. Наприклад, національний роумінг був досить популярним у Росії, — пояснює Надія Лубніна. — В Україні ж за умови того, що наразі існує майже 100% покриття в усіх ключових GSM-гравців, ми бачимо перспективи цієї послуги за умови початку будівництва мереж третього покоління.

Коли оператори розпочнуть надавати нові послуги, залежатиме від термінів реалізації їх на ринку. Передусім треба узгодити, хто буде регулювати процес впровадження сервісу, кажуть представники операторів мобільного зв’язку.

Джерело: vn.20minut.ua


Ключові слова: зміна оператора закон мобілка підключення

Коментарі (0)
Додати свій коментарій:
*Ім'я:
E-mail:
*Коментарій:
Символів залишилося: із
Підтвердіть, що Ви людина 
Відповідь - одне слово на тій же мові, що й питання.
Відповідь на питання «скільки» - число
Нову загадку, будь-ласка

Другие новости:

Буковинская писательница получила президентский грант Грант от президента Украины Петра Порошенко получила молодая писательница с Буковины Иванна Стефьюк
- 16.07.2018 15:35
В немецкой лотерее можно выиграть место на кладбище В лотерею с Германии можно выиграть необычный приз.
- 16.07.2018 13:52
На 3D принтере напечатали крупнейший объект Для топливных баков на спутниках предполагается использовать в качестве крышки
- 16.07.2018 12:32
Страны G7 сделали громкое заявление о катастрофе МН17 17 июля - годовщина сбития авиалайнера рейса МН17 Малазийских авиалиний;
- 16.07.2018 11:21
ДТП при участии 8 авто в Черновцах В Черновцах в воскресенье, 15 июля, произоло серьезное ДТП при участии 8 автомобилей.
- 16.07.2018 10:25
Разминирование Донбасса затянется на десятки лет Первый вице-спикер украинского парламента Ирина Геращенко в настоящее время наход
- 16.07.2018 10:09
Разыскиваемого на Буковине подростка отыскали в Одессе В Черновицкой области без вести пропал 14-летний мальчик - Богдан Ткач.
- 16.07.2018 09:46
Что делать с мелочью в Украине Правила округления общей суммы при расчетах наличными заработали в Украине с 1 июля 2018 го
- 16.07.2018 09:16
40% черновчан выбрали семейного врача В Черновцах жители подписали с врачами 102 250 деклараций. Такие цифры называются по состоянию на 10 июля 2018 года.
- 13.07.2018 17:30
Великобритания и США подпишут торговое соглашение после Брексита После завершения процедуры Брексита Великобритания и США заключат торговый союз
- 13.07.2018 17:19

Всі новини