Які адміністративні послуги та дозволи надають у дозвільному центрі Чернівців? Перелік
- 22.04.2010 09:25
У Дозвільному центрі Чернівців надають 77 адміністративних послуг та дозволів ...
За перший місяць роботи Дозвільного центру міської ради кількість місцевих і регіональних дозвільних органів, що співпрацюють в Центрі, зросла з 15 до 22, а перелік документів дозвільного характеру та адміністративних послуг, які видаються в центрі - до 77. Про це повідомив керівник Дозвільного центру Петро Луців.
За перший місяць роботи адміністраторами Центру розглянуто майже півтори тисячі звернень фізичних і юридичних осіб. Найчастіше чернівчани звертаються з питань:
- приватизації земельних ділянок;
- зменшення орендної плати (застосування коефіцієнту 0,8)
- добудови, реконструкції, перепрофілювання приміщень для здійснення комерційної діяльності;
- встановлення сервітуту для розміщення літніх майданчиків та малих архітектурних форм;
- розміщення зовнішньої реклами;
- питань екології і санітарії;
- видачі сертифікатів відповідності та дозволу на виконання будівельних робіт;
- видалення зелених насаджень;
- внесення об’єктів торгівлі та сфери послуг в базу даних міста Чернівців і встановлення зручного для населення режиму їх роботи.
За цей період було лише вісім відмов у видачі документів дозвільного характеру.
Суб’єкти господарювання мають можливість у Дозвільному центрі одержати консультації у спеціалістів міської податкової інспекції та міського бюро технічної інвентаризації, скористатися також інформаційно-консультаційними послугами міського центру захисту приватних підприємців і підприємств малого бізнесу.
Поряд з Дозвільним центром тепер розміщено відділ державної реєстрації, що значно спрощує для підприємців процедуру реєстрації та отримання інформаційної допомоги.
Поки що не йде на співпрацю з Дозвільним центром ВАТ ЕК «Чернівціобленерго», зволікає з початком роботи в Центрі управління Держкомзему у Чернівецькій області, вільно трактують свої зобов’язання щодо дотримання законодавства з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності міська і обласна СЕС.
Наразі триває робота щодо об’єднання погоджувальних процедур, запровадження в роботі Центрі електронного документообігу.
Перелік документів дозвільного характеру і адмінпослуг, які можна одержати в приміщенні Центру, координати керівництва та адміністраторів, графік прийому всіх учасників розміщено на офіційному порталі Чернівецької міської ради в розділі «Дозвільний центр».
Источник: Пресцентр міськради
Коментарі (0)
Другие новости:
Гринчук подала у відставку: відомо хто тимчасово очолить Міністерство енергетики
12 листопада стало відомо, що міністр енергетики України Світлана Гринчук написала
- 19.11.2025 14:58
За минулу добу шахраї ошукали буковинців на майже 187000 гривень
Троє громадян стали жертвами псевдобанкірів, двоє
- 19.11.2025 13:42
Бонді: Мін'юст США опублікує документи у справі Епштейна протягом 30 днів
Як передає Report з посиланням на Reuters, про це
- 18.11.2025 16:37
Призначено в.о. міністра юстиції України - це Людмила Сугак
19 листопада уряд ухвалив рішення призначити Людмилу Сугак
- 18.11.2025 15:13
Заява Кремля про Трампа та війну в Україні
Кремль видав нову цинічну заяву щодо Трампа та війни проти України
- 17.11.2025 15:55
Військовий з Буковини разом із спільником організував канал переправлення чоловіків до Європи
Під час чергової спроби незаконного переправлення обидва
- 14.11.2025 22:30
- 14.11.2025 22:07
- 14.11.2025 14:04
- 14.11.2025 13:00
.jpg)