Електронне адміністрування ПДВ з 1 січня 2015
- 23.09.2014 12:06
З 1 січня 2015 року запроваджується система електронного адміністрування ПДВ, яка, як передбачається, унеможливить зловживання та отримання незаконного бюджетного відшкодування для платників, і перш за все збільшить надходження до бюджету.
Електронна система складатиметься з трьох основних елементів:
- єдиного електронного реєстру податкових накладних;
- банку, в якому автоматично будуть відкриті рахунки усім платникам ПДВ;
- бази даних митниці в частині інформації про імпорт та експорт товарів.
Система електронного адміністрування податку на додану вартість забезпечує автоматичний облік, а його порядок встановлюється Кабінетом Міністрів України. Платникам, починаючи з нового 2015 року, буде автоматично відкрито рахунки в системі електронного адміністрування ПДВ. Для відкриття рахунків органи Державної фіскальної служби надсилатимуть банку, в якому відкриваються рахунки, реєстр платників, в якому буде зазначена назва платника, код ЄДРПОУ та індивідуальний податковий номер.
Податкові накладні будуть складатись виключно в електронному вигляді та реєструватись в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) незалежно від розміру податку в одній податковій накладній.
Також, за допомогою електронного адміністрування ПДВ можливо буде визначити умову для надання права реєстрації податкових накладних в ЄРПН, тобто, наявність сум податку по отриманих податкових накладних на момент реєстрації, за їх недостатності – поповнення рахунку у системі електронного адміністрування податку на додану вартість та сума сплати податку при ввезені товарів на митну територію України.
Крім того, буде зменшено число критеріїв для автоматичного бюджетного відшкодування.
Іще одна зміна, що очікується – збільшення «порогу» обов’язкової реєстрації підприємства платника ПДВ з 300 тисяч гривень до 1 мільйона гривень.
Державна податкова інспекція нагадує, що для подачі електронних звітів необхідно мати електронний цифровий підпис. Його можна отримати безкоштовно у Акредитованому центрі сертифікації ключів у Центрі обслуговування платників ДПІ у м. Чернівцях за адресою: вул. Героїв Майдану, 200а.
Інформаційно-комунікаційний відділ ДПІ у м. Чернівцях
Коментарі (0)
Другие новости:
- 06.11.2025 11:15
Масована атака на Кам’янське: ніч терору, зруйновані будівлі та поранені мирні жителі
Пожежі, руйнування і паніка серед мешканців
- 06.11.2025 11:13
У Чернівцях стартує опалювальний сезон: тепло подадуть з 4 листопада
З 4 листопада у Чернівцях офіційно розпочнеться опалювальний
- 03.11.2025 17:07
Лише в окремих регіонах: графіки відключення світла на 4 листопада
Заклик до громадян
- 03.11.2025 16:24
ЗСУ тиснуть під Добропіллям: наступ українських військ змушує росіян відтягувати сили з Покровська
Українська армія продовжує активні наступальні дії на Добропільському
- 03.11.2025 15:38
- 03.11.2025 15:00
Корабель інопланетян чи звичайна комета прилетить у листопаді?
Як було виявлено об’єкт 3I/ATLAS
- 03.11.2025 14:54
Програма УЗ-3000: кому дістанеться безкоштовна поїздка залізницею і чому не всім
В “Укрзалізниці” розповіли, як працюватиме нова соціальна ініціатива — програма “УЗ-3000”
- 03.11.2025 14:48
Команда США приїде до України для узгодження спільної дронової програми
Уже наступного тижня до України прибуде представницька делегація зі
- 03.11.2025 12:02
Чернігів під небом тривоги: як живе місто, де темрява стала звичною
Чернігів не спить. Навіть коли здається, що
- 30.10.2025 21:35
.jpg)