Працює центр обслуговування клієнтів ПАТ Чернівцігаз

- 26.08.2014 12:58
Працює центр обслуговування клієнтів ПАТ Чернівцігаз

У ПАТ «Чернівцігаз» завершилося тестування роботи Центру обслуговування клієнтів. Діяльність Центру ґрунтується на принципі «єдиного вікна», що допомогло компанії підвищити якість обслуговування та стати ближче до своїх клієнтів. Аналогічні підрозділи створені в усіх районних управліннях газового підприємства краю.

В першу чергу зміни торкнулися процедури приєднання об’єктів до газових мереж. Введення нової моделі приєднання разом із забезпеченням можливості пакетного подання документації в одному місці, значно скоротили терміни обробки заявок та строки безпосереднього надання послуги.

Адже за нової схеми роботи виїзд на об’єкт замовника, видача технічних умов, розробка проекту, його комплексне супроводження і погодження всіх етапів з відповідними службами та підрозділами повністю забезпечується співробітниками Центру обслуговування клієнтів. Замовнику потрібно лише подати заявку та необхідний пакет документів, а також підписати договір на виконання робіт і оплатити вартість самої послуги.

Станом на 22 серпня 2014 року працівниками Центру обслуговування клієнтів опрацьовано 388 заяв на приєднання до газових мереж. Послугу із “Стандартного приєднання” отримало 167 клієнтів, переважна більшість яких являється фізичними особами. За “Нестандартним приєднанням” звернувся 221 клієнт – в основному це юридичні особи. Також Центр реалізував 1532 замовлення на реконструкцію газових мереж. «Звертаючись до Центру обслуговування клієнтів нашої компанії, споживач може бути повністю впевненим у якості та законності отримання послуг, оскільки ПАТ «Чернівцігаз» володіє повним переліком дозволів та ліцензій, а також найкваліфікованішим персоналом» – зазначив заступник голови правління з комерційної діяльності та обслуговування клієнтів ПАТ «Чернівцігаз» Олег Симака.

Сьогодні робота Центру полягає не лише в забезпеченні швидкого і комфортного приєднання до газових мереж, а й цілого комплексу інших послуг та консультацій – починаючи від видачі технічних умов, проектування об’єктів газопостачання, закінчуючи допомогою у виборі газового обладнання та проведення монтажних робіт будь-якої складності.

В цілому, за період роботи Центру обслуговування клієнтів його послугами скористалося 5 тисяч 106 споживачів. До центру обслуговування клієнтів ПАТ «Чернівцігаз» можна звернутися за адресою: вул. Винниченка, 9А. Для отримання консультації в телефонному режимі, можна звернутися за номером 58-72-28.


Ключові слова: Чернівцігаз, центр обслуговування клієнтів Чернівці газ, газ Чернівці

Коментарі (0)
Додати свій коментарій:
*Ім'я:
E-mail:
*Коментарій:
Символів залишилося: із
Підтвердіть, що Ви людина 
Відповідь - одне слово на тій же мові, що й питання.
Відповідь на питання «скільки» - число
Нову загадку, будь-ласка

Другие новости:

Грант на освіту у 2025 році: як отримати фінансову підтримку студентам У 2025 році для українських студентів зберігається можливість отримати
- 19.08.2025 10:38
Календарь каникул 2025-2026 учебного года На организацию обучения и каникул оказывают непосредственное влияние
- 19.08.2025 10:34
Календар канікул 2025–2026 навчального року Педагогічна рада кожної школи може коригувати їх
- 19.08.2025 10:31
Яка ширина Сонця в км? Сонце - найближча до нас зірка, без якої неможливе життя на нашій планеті.
- 19.08.2025 10:16
Відмова від Криму і НАТО: Трамп натякнув як Зеленський може закінчити війну Президент США Дональд Трамп зробив чергову гучну заяву щодо
- 18.08.2025 13:59
Зеленський у Вашингтоні: мир має бути справжнім і тривалим, а не формальним, як у минулому Президент України Володимир Зеленський прибув із робочим візитом до
- 18.08.2025 13:44
Биткоин-казино. Особенности, преимущества и риски Игра на деньги в биткоин-казино 💰 Как работают такие платформы и какие у них особенности 🔥 Главное отличие крипто-казино от обычных ✅ Стоит ли играть в них ❓
- 18.08.2025 12:56

Всі новини