Працює центр обслуговування клієнтів ПАТ Чернівцігаз
- 26.08.2014 12:58
У ПАТ «Чернівцігаз» завершилося тестування роботи Центру обслуговування клієнтів. Діяльність Центру ґрунтується на принципі «єдиного вікна», що допомогло компанії підвищити якість обслуговування та стати ближче до своїх клієнтів. Аналогічні підрозділи створені в усіх районних управліннях газового підприємства краю.
В першу чергу зміни торкнулися процедури приєднання об’єктів до газових мереж. Введення нової моделі приєднання разом із забезпеченням можливості пакетного подання документації в одному місці, значно скоротили терміни обробки заявок та строки безпосереднього надання послуги.
Адже за нової схеми роботи виїзд на об’єкт замовника, видача технічних умов, розробка проекту, його комплексне супроводження і погодження всіх етапів з відповідними службами та підрозділами повністю забезпечується співробітниками Центру обслуговування клієнтів. Замовнику потрібно лише подати заявку та необхідний пакет документів, а також підписати договір на виконання робіт і оплатити вартість самої послуги.
Станом на 22 серпня 2014 року працівниками Центру обслуговування клієнтів опрацьовано 388 заяв на приєднання до газових мереж. Послугу із “Стандартного приєднання” отримало 167 клієнтів, переважна більшість яких являється фізичними особами. За “Нестандартним приєднанням” звернувся 221 клієнт – в основному це юридичні особи. Також Центр реалізував 1532 замовлення на реконструкцію газових мереж. «Звертаючись до Центру обслуговування клієнтів нашої компанії, споживач може бути повністю впевненим у якості та законності отримання послуг, оскільки ПАТ «Чернівцігаз» володіє повним переліком дозволів та ліцензій, а також найкваліфікованішим персоналом» – зазначив заступник голови правління з комерційної діяльності та обслуговування клієнтів ПАТ «Чернівцігаз» Олег Симака.
Сьогодні робота Центру полягає не лише в забезпеченні швидкого і комфортного приєднання до газових мереж, а й цілого комплексу інших послуг та консультацій – починаючи від видачі технічних умов, проектування об’єктів газопостачання, закінчуючи допомогою у виборі газового обладнання та проведення монтажних робіт будь-якої складності.
В цілому, за період роботи Центру обслуговування клієнтів його послугами скористалося 5 тисяч 106 споживачів. До центру обслуговування клієнтів ПАТ «Чернівцігаз» можна звернутися за адресою: вул. Винниченка, 9А. Для отримання консультації в телефонному режимі, можна звернутися за номером 58-72-28.
Коментарі (0)
Другие новости:
Де шукати юридичний захист постраждалим від домашнього насильства
Як розпізнати, що йдеться саме про домашнє насильство
- 10.12.2025 20:37
- 10.12.2025 15:43
Коломойський зробив гучну заяву: на Міндіча було здійснено замах в Ізраїлі.
Коломойський зробив гучну заяву: на Міндіча було здійснено замах в Ізраїлі.
- 10.12.2025 15:25
Як діяти при погрозах або переслідуванні в соцмережах
Перш за все, важливо усвідомити: будь-які погрози в інтернеті — це
- 09.12.2025 14:31
Як не втратити себе в гонитві за ілюзіями - ідеали в житті людей
Неідеальні ідеали, або Як не втратити себе в гонитві за ілюзіями
- 08.12.2025 13:26
Росія продовжує атакувати Україну дронами: де загроза ударів сьогодні ввечорі?
Обстріли та наслідки
- 07.12.2025 20:43
- 05.12.2025 20:36
Російські війська перейшли до чергового витка терору: під ударом об’єкти, які мають критичне значення
Як зазначає військовий аналітик Юліан Рьопке, Москва свідомо
- 05.12.2025 16:51
.jpg)
4 фишки iPhone, о которых стоит знать перед покупкой
На Буковині судитимуть водія, який спричинив ДТП з потерпілим