У Чернівецькій області розпочато реконструкцію дорожнього покриття із застосуванням новітньої бітумно-емульсійної технології Сларрі Сіл

- 06.07.2009 18:34
У Чернівецькій області розпочато реконструкцію дорожнього покриття із застосуванням новітньої бітумно-емульсійної технології Сларрі Сіл

Як повідомили "Платиновій Буковині" у Мінтрансзв"язку України, у Чернівецькій області розпочато реконструкцію дорожнього покриття із застосуванням новітньої бітумно-емульсійної технології Сларрі Сі.

На магістральній автомобільній дорозі М-19, при в'їзді в м. Чернівці з Глибоцького району розпочато реконструкцію дорожнього покриття із застосуванням новітньої технології тонкошарої поверхньої обробки із емульсійно-мінеральної суміші пластичної консистенції на основі катіонних бітумних емульсій Сларрі Сіл. Така технологія є новою для буковинських доріг і застосовується вперше.

Безперечним позитивом застосування цієї технології є її технічні показники. За своїми характеристиками вона нагадує асфальтобетонну поверхню, проте є значно стійкішою до руйнувань, завдяки чому може прослужити набагато довше, ніж звичайне асфальтне покриття.

«Після подібної обробки дорожнього полотна воно не потребуватиме ремонту в середньому 2-3 роки, – зауважує начальник Служби автодоріг у Чернівецькій області Іван Мунтян, – після застосування Сларрі Сілу, що ліквідує всі деформації, шви та тріщини дорожнього полотна, дорога виглядатиме як нова, а коштує таке оновлення у рази менше, ніж капітальний ремонт».

Дана технологія застосовується у світі з 50-х років ХХ століття, проте в Україну прийшла не так давно. На поверхню дорожнього покриття наносять емульсійно-мінеральну суміш пластичної консистенції шаром товщиною від 5 мм до 15 мм. При чому, після нанесення цієї суміші відсутня необхідність ущільнювати її катками. Це дає можливість отримати порівняно високу ступінь шорсткості при великих показниках щільності та стійкості до зношування. Такі шари служать не тільки захистом дорожнього покриття від зношування, а й мають властивості зчеплення. Це зумовлено тим, що на поверхні формується тонкий шар зі шорсткою структурою на кшталт наждачного паперу. Вже через 2-4 години після нанесення емульсії по ній можна відкривати рух автомобілів.

На сьогодні по М-19 проведена шліфовка дорожнього полотна та ліквідовано його верхній шар із усіма нерівностями та існуючими недоліками. Вже за тиждень на об’єкті розпочнуть влаштовувати новітній дорожній одяг.

Дорога має стратегічне значення не лише для області, а й для всієї держави, адже вона сполучає Україну із сусіднім Євросоюзом.


Ключові слова: Ремонт доріг, Чернівці

Коментарі (0)
Додати свій коментарій:
*Ім'я:
E-mail:
*Коментарій:
Символів залишилося: із
Підтвердіть, що Ви людина 
Відповідь - одне слово на тій же мові, що й питання.
Відповідь на питання «скільки» - число
Нову загадку, будь-ласка

Другие новости:

Як навчитися легко приймати рішення Пам'ятаєте, як Скарлет О'Хара, змахнувши новим капелюшком, казала
- 05.09.2025 09:32
Яка безпечна відстань під час спілкування Нас вчать говорити із найменшого віку. Хтось з першого
- 03.09.2025 09:27
Лінь і способи боротьби з нею Лінь. Яке це іноді буває блаженне почуття.
- 02.09.2025 09:25
Туск заявил в Польше: все уступки Путину не принесут безопасности для Европы. Туск, выступая на фоне обострения ситуации безопасности на
- 01.09.2025 11:10
Туск: компроміси з Путіним не принесуть безпеки Європі Останні події війни в Україні довели: жодні компроміси з Кремлем не можуть стати
- 01.09.2025 10:06
Транс - корисно чи небезпечно? Що Ви знаєте про транс?
- 01.09.2025 09:22
Як маніпулювати керівником та оточуючими Метод, про який я розповім, узятий із психології і, звичайно ж, є науковим
- 01.09.2025 09:07
Убийство Андрея Парубия: хронология, реакции и последствия Убийство Парубия: слухи и правда об убийстве Парубия, слухи об Андрее Парубие
- 30.08.2025 14:33
Вбивство Андрія Парубія: хронологія, реакції та наслідки Хто такий Андрій Парубій. Чому вчбили Парубія?
- 30.08.2025 14:27

Всі новини