Блогери допомагають МТС покращити покриття

- 19.10.2011 16:46
Блогери допомагають МТС покращити покриття

19 жовтня 2011 р.

Оператор мобільного зв'язку «МТС Україна» відзначає зростання активності блогерів при зверненнях на «Лінію якості» оператора в третьому кварталі 2011 року.

З 1 липня до 30 вересня 2011 року експерти «Лінії якості» МТС обробили 124 звернення, серед яких десять були взяті з блогів і соціальних мереж. Це дуже високий показник за блогерами, оскільки загальна кількість звернень блогерів в 1 і 2 кварталі 2011 року не перевищувала 2%.

Від абонентів МТС на «Лінію якості» у 3 кварталі надійшло 39% усіх звернень, а від співробітників МТС – 61%. Найбільша кількість заявок (52%) містила пропозиції про нові послуги й тарифи. При цьому частка звернень щодо коригування покриття GSM склала 30% від загальної кількості заявок. На частку CDMA-мережі довелося 9% всіх звернень.

На даний момент більше половини всіх звернень вже закрито, інші знаходяться на розгляді у відповідних підрозділах компанії.

Серед найбільш помітних нововведень, запроваджених за результатами звернень на «Лінію якості» в 3 кварталі, слід зазначити можливість для контрактного абонента тимчасово відключати свій номер з зазначенням конкретної дати відключення. Це може бути дуже зручно для абонентів з тарифними планами з щомісячною платою, яким, наприклад, потрібно виїхати за кордон на тривалий час.

У результаті звернень в 3 кварталі МТС також провела низку оптимізацій радіопокриття в Києві, Кіровограді, а також у Дніпропетровській, Київській, Львівській, Полтавській та Сумській областях.

Про «Лінію якості»
Завдання «Лінії якості» МТС полягає в отриманні зворотного зв'язку від співробітників та абонентів МТС для підвищення якості обслуговування, надання послуг і сервісів, фінансових операцій та інших аспектів діяльності оператора.

Абоненти можуть залишати свої пропозиції, пов'язані з роботою МТС, будь-яким зручним способом:
• письмове звернення на сайті МТС у розділі «Ваша думка має значення»;
• письмове звернення в компанію за адресою: 01601, м. Київ, вул. Лейпцизька, 15 (з позначкою «Лінія якості» МТС);
• усне звернення до оператора контактного центру підчас дзвінка на номер 135.

Співробітники МТС надсилають свої пропозиції на спеціальну електронну адресу, залишають повідомлення за внутрішнім коротким номером або заповнюють спеціальну форму на внутрішньому порталі.

Усі звернення співробітників та абонентів розглядають координатори «Лінії якості» і направляють їх у відповідні підрозділи для подальшого вирішення.

У рамках «Лінії якості» абоненти МТС також можуть оцінювати основні напрямки діяльності компанії, зателефонувавши за сервісним номером 135.

 


Ключові слова: МТС блогери

Коментарі (0)
Додати свій коментарій:
*Ім'я:
E-mail:
*Коментарій:
Символів залишилося: із
Підтвердіть, що Ви людина 
Відповідь - одне слово на тій же мові, що й питання.
Відповідь на питання «скільки» - число
Нову загадку, будь-ласка

Другие новости:

Грант на освіту у 2025 році: як отримати фінансову підтримку студентам У 2025 році для українських студентів зберігається можливість отримати
- 19.08.2025 10:38
Календарь каникул 2025-2026 учебного года На организацию обучения и каникул оказывают непосредственное влияние
- 19.08.2025 10:34
Календар канікул 2025–2026 навчального року Педагогічна рада кожної школи може коригувати їх
- 19.08.2025 10:31
Яка ширина Сонця в км? Сонце - найближча до нас зірка, без якої неможливе життя на нашій планеті.
- 19.08.2025 10:16
Відмова від Криму і НАТО: Трамп натякнув як Зеленський може закінчити війну Президент США Дональд Трамп зробив чергову гучну заяву щодо
- 18.08.2025 13:59
Зеленський у Вашингтоні: мир має бути справжнім і тривалим, а не формальним, як у минулому Президент України Володимир Зеленський прибув із робочим візитом до
- 18.08.2025 13:44
Биткоин-казино. Особенности, преимущества и риски Игра на деньги в биткоин-казино 💰 Как работают такие платформы и какие у них особенности 🔥 Главное отличие крипто-казино от обычных ✅ Стоит ли играть в них ❓
- 18.08.2025 12:56

Всі новини