У Києві планують запустити легке метро

- 19.10.2011 14:08
У Києві планують запустити легке метро

У Києві подумують над будівництвом «легкого метро», яке б зв'язало Троєщину з Правим берегом та Харківським масивом. Для цього хочуть закупити спеціальні трамваї в Лейпцигу, куди недавно їздив переймати досвід у німецьких колег глава КМДА Олександр Попов.Кореспонденти Kievpess вирішили розібратися в перевагах нового виду транспорту. Київ почне переймати досвід інших міст Європи. Нещодавно делегація столичних чиновників на чолі з керівником мерії Олександром Поповим побувала в німецькому Лейпцигу.У столиці ярмарків наші чиновники обговорювали досвід міста у сфері розвитку муніципальної інфраструктури, комунального господарства, реновації промислових зон і перетворення їх в зони відпочинку.Також глава КМДА зі своїм колегою мером Лейпцига Буркхагрдом Юнгом підписали меморандум про співпрацю у сфері міського електротранспорту.

«Найближчим часом створимо робочу групу для детального вивчення питання про придбання лейпцігських трамваїв», - заявив Олександр Попов.За його словами, місту потрібні нові состави для роботи на Троєщині. Уже через півроку ця лінія зв'яже масив з міською електричкою, а в майбутньому її планують перетворити на справжнє «легке метро». Нагадаємо, «легким метро» називають регулярний швидкісний вневуличний переважно наземний рейковий вид міського транспорту. Від звичайного метро воно відрізняється тим, що його лінії розташовуються над землею, а не під нею, або на естакадах.

Експерти вважають це транспортнє рішення практично ідеальним для Троєщини, особливо в період кризи і необхідності швидко розв'язати транспортний «застій». За словами глави транспортної комісії Київради Дмитра Олійника, головна перевага «легкого метро» - в його економічних вигодах.«Інвестиційна та експлуатаційна вартість« легкого метро »в рази менше, ніж звичайного метро. І терміни самого будівництва в кілька разів менше, ніж прокладання тунелів метрополітену. Все це в комплексі дозволить швидко вирішити проблему перевезення киян », - розповідає Олійник.На його думку, не поступається майбутнє «міні-метро» стандартному і по комфорту і безпеці.

«Існуючі технології дозволяють зробити такий вид транспорту максимально безпечним і комфортним.А люди, які не користуються метро тільки тому, що боятися туди спускатися, зможуть легко скористатися наземним метро », - вважає голова транспортної комісії. За його прогнозами до пасажиропотоку «полегшене» метро теж впорається запросто.«В рамках Генерального плану ми зараз працюємо над тим, щоб через 3-4 роки створити на Лівому березі Києва 150-200 тисяч робочих місць. Коли це відбудеться, зникнуть ранкові та вечірні пробки, і не потрібен буде додатковий транспорт для перевезення пасажирів », - говорить Олійник. Згодні з чиновниками та науковці. «Трансформація існуючого швидкісного трамвая на Троєщині була задумана ще в 1990-і роки. Лінію збираються продовжувати до станції метро «Лівобережна» і до станції «Славутич».І от якщо таке «легке метро» з'єднає три гілки метрополітену (включаючи нову гілку на Троєщину, - Авт.), Це дозволить перерозподілити транспортні потоки: кияни зможуть не тільки доїжджати до метро без переїзду через мости, але і сідати в метро на незавантажених станціях », - вважає керівник Інституту міста Олександр Сергієнко.Він зазначає, що технології будівництва звичайного метро збереглися ще з радянських часів і давно вже застаріли, тому багато міст частина пасажиропотоків перекладають на плечі «легкого метро», яке з цим успішно справляється.

Зарубіжні ж експерти дотримуються думки, що мало просто побудувати щось нове і закупити для цього трамваї. Для нормального функціонування транспорту необхідно розвивати його в комплексі.«На додаток до купівлі нових або б / в трамваїв фондом міста повинні розроблятися концепції транспортного коридору з акцентом на всьому ланцюжку поїздки людини (наприклад, від будинку до робочого місця з використанням різних видів транспорту),а також на поліпшення експлуатаційних характеристик та основи громадського транспорту », - вважає керівник проекту« Кліматично сприятлива концепція усталеної мобільності в українських містах »компанії German International Cooperation Армін Вагнер,який працює над цією концепцією у Львові.За його спостереженням, українські трамваї взагалі погано працюють: це відноситься не тільки до якості трамвайних вагонів і шляхів, а й втручання автомобілів в трамвайний рух, зовнішній вигляд станцій і персоналу.«Концепція повинна включати в себе три основні складові: легкий доступ до станції, якісний громадський транспортний коридор (роздільні трамвайні колії, можливість попередньої оплати проїзду, його перевірки та створення єдиного квитка на всі види транспорту для швидкої пересадки,інформаційні табло, надання трамваям пріоритету для проїзду на перехрестях, заборона блокування трамвайних шляхів автомобілями) і вихід із станції »,- Каже пан Вагнер.

А як у них?

«Легке метро» дуже популярно в світі. З його допомогою вирішили свої транспортні проблеми, наприклад, Дубаї, Лондон і Москва, де щодня ним користується не менше 100 тисяч чоловік.

Дубаї

Метро в комерційному серце ОАЕ - Дубаї не було до 2009 року.А у зв'язку зі швидко зростаючим населенням і засиллям автомобілів було необхідно розвивати транспортну інфраструктуру. Ставку зробили на рейковий електротранспорт. У підсумку у вересні 2009 року відбулося урочисте відкриття першої лінії «легкого метро» з 10 станцій в Дубаї.«Легким» воно вважається тому, що тільки 9 станцій з усіх запланованих будуть підземними. Зараз так зване дубайське «метро ХХІ століття» розвозить пасажирів по більше 26 станціям і по двох лініях, забираючи на себе третину всіх перевезень міста: щодня в середньому на ньому їдуть на роботу і назад 1,2 млн. чоловік.Вагони обладнані кондиціонерами, Wi-Fi, є секції для VIP-пасажирів, жіноча частина і звичайна. Станції оголошуються на арабською та англійською мовами. А на самих станціях є кафе, ресторани, магазини і громадські туалети, оброблені мармуром.

Лондон

Одним з найпопулярніших в Лондоні є Доклендское «легке метро». Його запустили ще в 1987 році для обслуговування знову відбудовувалися району Лондона Доклендс. Цей колишній портовий район почав завмирати ще в 60-і роки минулого століття,і муніципалітет Лондона вирішив облаштувати тут фінансовий район.Для його обслуговування і було вибрано «легке метро» через його дешевизну і швидкого будівництва. Зараз же «легке метро» з'єднує майже всі околиці з центром Лондона: на 31 км шляху працюють 40 станцій, і їх будівництво триває.Багато станцій знаходяться поблизу від станцій метро або залізничних станцій. Між ними курсують автоматизовані трехвагонние поїзда без машиніста зі швидкістю до 100 км / ч. Щодня «міні-метро» користуються до 100 тисяч лондонців.

Москва

Перше і поки що єдине «легке метро» в Росії було побудовано в Москві - Бутовська лінія. Вона з'єднує одну з найбільш густонаселених околиць Москви з лінією звичайного метрополітену. П'ять станцій заробили ще в 2003 році, трехвагонние поїзда між ними проходять над землею по естакадах.Режим роботи Бутівської лінії - як у звичайного метро.

Побудували це «легке метро» всього за півтора року. Надалі планується розширити мережу станцій ще на п'ять і продовжити лінію на північ і на південь. Щодня лінією користуються не менше 60 тисяч москвичів.

Джерело: kievpress.net


Ключові слова: легке метро, транспорт Троещина

Коментарі (0)
Додати свій коментарій:
*Ім'я:
E-mail:
*Коментарій:
Символів залишилося: із
Підтвердіть, що Ви людина 
Відповідь - одне слово на тій же мові, що й питання.
Відповідь на питання «скільки» - число
Нову загадку, будь-ласка

Другие новости:

Где взять на прокат в Черновцах праздничный или карнавальный костюм? ФОТО Клиенты также могут заказать понравившуюся модель наряда из каталога для индивидуального пошива...
- 13.12.2017 18:06
Где отпраздновать Новый год 2018 в Черновцах? Новогодняя ночь - это праздник чудес, когда все мы спешим загадать самые сокровенные желания. Где и как провести новогоднюю ночь 2018, а главное — с кем
- 13.12.2017 17:08
Виновница харьковского ДТП признала свою вину Виновница смертельно ДТП в Харькове Елена Зайцева, которая за рулем авто марки Lexus въехала в толпу пешеходов, признала свою вину.
- 13.12.2017 13:32
Релігійним організаціям треба за місяць підтвердити неприбутковий статус Чернівецька ОДПІ звертає увагу, що відповідно до норм пункту 35 підрозділу 4 розділу XX ,,Перехідні положення” Податкового кодексу України та Порядку
- 13.12.2017 13:06
Что надеть на новый год 2018, чтоб год был успешным и счастливым? Наступающий 2018 год - год Желтой Земляной Собаки. В отличие от символа 2017 года, Огненного Петуха, Собака является более
- 13.12.2017 12:05
Парку Жовтневый предлагают провести реконструкцию Отдел контрольно-проверочной работы провел плановую проверку деятельности коммунального предпричтия Парк Жовтневый совместно с управлением культуры, а также специалис
- 13.12.2017 11:31
Интересные факты о мороженом Мороженое можно вполне отнести к наиболее древним десертам, поскольку, как заявляют ученые, изобрели его порядка 4000
- 13.12.2017 10:51
США выступают против строительства Северного потока-2 Государственный департамент США поддерживает страны, выступающие против строительства газопровода Северный поток-2. О
- 13.12.2017 10:17
Украина отстает в ряде вопросов соглашения об Ассоциации с ЕС По словам главы представительства ЕС в Украине Хюга Мингарелли, по плану выполнения Соглашения об ассоциации
- 13.12.2017 09:50
Из Черновцов планируют запустить международные авиарейсы В пресс-службе Черновицкого городского совета отмечают, что в ближайшем будущем из Черновцов могут отправляться авиарейсы
- 13.12.2017 09:17

Всі новини