У Києві планують запустити легке метро

- 19.10.2011 14:08
У Києві планують запустити легке метро

У Києві подумують над будівництвом «легкого метро», яке б зв'язало Троєщину з Правим берегом та Харківським масивом. Для цього хочуть закупити спеціальні трамваї в Лейпцигу, куди недавно їздив переймати досвід у німецьких колег глава КМДА Олександр Попов.Кореспонденти Kievpess вирішили розібратися в перевагах нового виду транспорту. Київ почне переймати досвід інших міст Європи. Нещодавно делегація столичних чиновників на чолі з керівником мерії Олександром Поповим побувала в німецькому Лейпцигу.У столиці ярмарків наші чиновники обговорювали досвід міста у сфері розвитку муніципальної інфраструктури, комунального господарства, реновації промислових зон і перетворення їх в зони відпочинку.Також глава КМДА зі своїм колегою мером Лейпцига Буркхагрдом Юнгом підписали меморандум про співпрацю у сфері міського електротранспорту.

«Найближчим часом створимо робочу групу для детального вивчення питання про придбання лейпцігських трамваїв», - заявив Олександр Попов.За його словами, місту потрібні нові состави для роботи на Троєщині. Уже через півроку ця лінія зв'яже масив з міською електричкою, а в майбутньому її планують перетворити на справжнє «легке метро». Нагадаємо, «легким метро» називають регулярний швидкісний вневуличний переважно наземний рейковий вид міського транспорту. Від звичайного метро воно відрізняється тим, що його лінії розташовуються над землею, а не під нею, або на естакадах.

Експерти вважають це транспортнє рішення практично ідеальним для Троєщини, особливо в період кризи і необхідності швидко розв'язати транспортний «застій». За словами глави транспортної комісії Київради Дмитра Олійника, головна перевага «легкого метро» - в його економічних вигодах.«Інвестиційна та експлуатаційна вартість« легкого метро »в рази менше, ніж звичайного метро. І терміни самого будівництва в кілька разів менше, ніж прокладання тунелів метрополітену. Все це в комплексі дозволить швидко вирішити проблему перевезення киян », - розповідає Олійник.На його думку, не поступається майбутнє «міні-метро» стандартному і по комфорту і безпеці.

«Існуючі технології дозволяють зробити такий вид транспорту максимально безпечним і комфортним.А люди, які не користуються метро тільки тому, що боятися туди спускатися, зможуть легко скористатися наземним метро », - вважає голова транспортної комісії. За його прогнозами до пасажиропотоку «полегшене» метро теж впорається запросто.«В рамках Генерального плану ми зараз працюємо над тим, щоб через 3-4 роки створити на Лівому березі Києва 150-200 тисяч робочих місць. Коли це відбудеться, зникнуть ранкові та вечірні пробки, і не потрібен буде додатковий транспорт для перевезення пасажирів », - говорить Олійник. Згодні з чиновниками та науковці. «Трансформація існуючого швидкісного трамвая на Троєщині була задумана ще в 1990-і роки. Лінію збираються продовжувати до станції метро «Лівобережна» і до станції «Славутич».І от якщо таке «легке метро» з'єднає три гілки метрополітену (включаючи нову гілку на Троєщину, - Авт.), Це дозволить перерозподілити транспортні потоки: кияни зможуть не тільки доїжджати до метро без переїзду через мости, але і сідати в метро на незавантажених станціях », - вважає керівник Інституту міста Олександр Сергієнко.Він зазначає, що технології будівництва звичайного метро збереглися ще з радянських часів і давно вже застаріли, тому багато міст частина пасажиропотоків перекладають на плечі «легкого метро», яке з цим успішно справляється.

Зарубіжні ж експерти дотримуються думки, що мало просто побудувати щось нове і закупити для цього трамваї. Для нормального функціонування транспорту необхідно розвивати його в комплексі.«На додаток до купівлі нових або б / в трамваїв фондом міста повинні розроблятися концепції транспортного коридору з акцентом на всьому ланцюжку поїздки людини (наприклад, від будинку до робочого місця з використанням різних видів транспорту),а також на поліпшення експлуатаційних характеристик та основи громадського транспорту », - вважає керівник проекту« Кліматично сприятлива концепція усталеної мобільності в українських містах »компанії German International Cooperation Армін Вагнер,який працює над цією концепцією у Львові.За його спостереженням, українські трамваї взагалі погано працюють: це відноситься не тільки до якості трамвайних вагонів і шляхів, а й втручання автомобілів в трамвайний рух, зовнішній вигляд станцій і персоналу.«Концепція повинна включати в себе три основні складові: легкий доступ до станції, якісний громадський транспортний коридор (роздільні трамвайні колії, можливість попередньої оплати проїзду, його перевірки та створення єдиного квитка на всі види транспорту для швидкої пересадки,інформаційні табло, надання трамваям пріоритету для проїзду на перехрестях, заборона блокування трамвайних шляхів автомобілями) і вихід із станції »,- Каже пан Вагнер.

А як у них?

«Легке метро» дуже популярно в світі. З його допомогою вирішили свої транспортні проблеми, наприклад, Дубаї, Лондон і Москва, де щодня ним користується не менше 100 тисяч чоловік.

Дубаї

Метро в комерційному серце ОАЕ - Дубаї не було до 2009 року.А у зв'язку зі швидко зростаючим населенням і засиллям автомобілів було необхідно розвивати транспортну інфраструктуру. Ставку зробили на рейковий електротранспорт. У підсумку у вересні 2009 року відбулося урочисте відкриття першої лінії «легкого метро» з 10 станцій в Дубаї.«Легким» воно вважається тому, що тільки 9 станцій з усіх запланованих будуть підземними. Зараз так зване дубайське «метро ХХІ століття» розвозить пасажирів по більше 26 станціям і по двох лініях, забираючи на себе третину всіх перевезень міста: щодня в середньому на ньому їдуть на роботу і назад 1,2 млн. чоловік.Вагони обладнані кондиціонерами, Wi-Fi, є секції для VIP-пасажирів, жіноча частина і звичайна. Станції оголошуються на арабською та англійською мовами. А на самих станціях є кафе, ресторани, магазини і громадські туалети, оброблені мармуром.

Лондон

Одним з найпопулярніших в Лондоні є Доклендское «легке метро». Його запустили ще в 1987 році для обслуговування знову відбудовувалися району Лондона Доклендс. Цей колишній портовий район почав завмирати ще в 60-і роки минулого століття,і муніципалітет Лондона вирішив облаштувати тут фінансовий район.Для його обслуговування і було вибрано «легке метро» через його дешевизну і швидкого будівництва. Зараз же «легке метро» з'єднує майже всі околиці з центром Лондона: на 31 км шляху працюють 40 станцій, і їх будівництво триває.Багато станцій знаходяться поблизу від станцій метро або залізничних станцій. Між ними курсують автоматизовані трехвагонние поїзда без машиніста зі швидкістю до 100 км / ч. Щодня «міні-метро» користуються до 100 тисяч лондонців.

Москва

Перше і поки що єдине «легке метро» в Росії було побудовано в Москві - Бутовська лінія. Вона з'єднує одну з найбільш густонаселених околиць Москви з лінією звичайного метрополітену. П'ять станцій заробили ще в 2003 році, трехвагонние поїзда між ними проходять над землею по естакадах.Режим роботи Бутівської лінії - як у звичайного метро.

Побудували це «легке метро» всього за півтора року. Надалі планується розширити мережу станцій ще на п'ять і продовжити лінію на північ і на південь. Щодня лінією користуються не менше 60 тисяч москвичів.

Джерело: kievpress.net


Ключові слова: легке метро, транспорт Троещина

Коментарі (0)
Додати свій коментарій:
*Ім'я:
E-mail:
*Коментарій:
Символів залишилося: із
Підтвердіть, що Ви людина 
Відповідь - одне слово на тій же мові, що й питання.
Відповідь на питання «скільки» - число
Нову загадку, будь-ласка

Другие новости:

Ученые дали название современному периоду времени Последние 4200 лет развития нашей планеты международная геохронологическая комиссия решила выделить в отдельный период истории
- 19.07.2018 17:47
Двох буковинців спіймали за зберігання наркотиків Операція «Мак 2018»: поліція Буковини активно продовжує вживати заходів, щодо боротьби з незаконним обігом наркотичних речовин.
- 19.07.2018 17:14
Дальнобойщик прокатил на капоте инспектора Под Черновцами, в районе села Магала Новоселицкого района произошел странный инцидент
- 19.07.2018 16:26
Доказательства вмешательства РФ в американские выборы есть у Facebook Ранее президент США Дональд Трамп заявлял о том, что у США нет доказательств вмешательства РФ
- 19.07.2018 15:22
Улицу Заньковецкой перекрыли движение транспорта Движение автомобильного транспорта в Черновцах в ближайшее время будет ограничено на улице Марии Заньковецкой, как отмечают
- 19.07.2018 14:15
Маршрутки №37 и 38 не ходят в Черновцах Автобусы маршрутов №37 и №38 временно не обслуживаются, как сообщил частный перевозчик Олег Огородник.
- 19.07.2018 12:44
Искусственное мясо выйдет в массовое производство с 2021 года В 2013 году был представлен первый в мире бургер с котлетой из говядины, полученной в лаборатории
- 19.07.2018 12:12
В ОБСЕ стартует расследование из-за утечки данных в РФ В СММ ОБСЕ стартует внутреннее расследование касаемо подозрений о шпионстве и утечке данных из организации
- 19.07.2018 11:46
В Украине заработали автоматы по обмену валют В аэропорту Борисполь появились два первых аппарата по обмену валюты. Машины отмечены брендом RwS bank.
- 19.07.2018 11:26
Ryanair отменили более 600 рейсов Из-за угрозы забастовок бортпроводников в Испании, Португалии и Бельгии авиаперевозчик-лоукостер Ryanair
- 19.07.2018 11:11

Всі новини