Уряд займеться лізингом літаків "Антонова"

- 04.08.2011 11:01
Уряд  займеться лізингом літаків "Антонова"

Уряд України підтримає фінансове становище авіабудівної компанії "Антонов", створивши держструктури для продажу літаків "Ан", пише газета "Комерсант-Україна". Нова компанія буде створена у складі Міністерства інфраструктури України і отримає назву "Антонов Фінанс". Як очікується, в першу чергу держструктура буде займатися лізингом нових пасажирських лайнерів Ан-148 і Ан-158. 

За словами віце-прем’єра України Бориса Колеснікова, нова структура буде створена за рахунок перетворення компанії "Лізингтехтранс", державного лізингового підприємства, що займається фінансовим лізингом техніки українського виробництва. Згідно з планом, розробленим урядом, "Антонов Фінанс" буде надавати авіакомпаніям літаки в лізинг під 2-2,5 відсотка від вартості лайнера в рік. Для порівняння, середньоринкові лізингові ставки на Україні в даний час складають в середньому десять відсотків річних.

Зниження лізингових ставок буде можливо завдяки державного співфінансування - уряд частково компенсувати відсоткові виплати за кредитом "Антонова" або "Антонов Фінанс" за покупку літаків. Передбачається, що за даною схемою з "Антоновим" і лізингової держструктурою буде працювати Укрексімбанк. Як відзначає газета, нова схема вже почала діяти.

3 серпня 2011 року "Лізингтехтранс" передав "Міжнародних лініях України" літак Ан-148 в так званий "мокрий" лізинг. При такій схемі компанія отримала не тільки літак, але і екіпаж, наданий "Антоновим". Під управлінням цього екіпажу Ан-148 буде здійснювати польоти протягом найближчих шести місяців. За умовами угоди, лізингова ставка склала два відсотки річних. Крім того, "Міжнародні лінії України" будуть платити "Антонову" 1,1 тисячі доларів за кожен льотна година Ан-148.

Раніше Колесніков розповів, що через нестабільну фінансової ситуації "Антонов" змушений займатися непрофільними напрямками діяльності. Основний прибуток компанія отримує за рахунок вантажоперевезень. "Це не профільний вид діяльності, а тимчасовий спосіб виживання. Це допустимо, але довго тривати не може", - зазначив Колесніков. Наступним за прибутковості напрямком є гарантійне і післягарантійне обслуговування літаків марки "Ан". Безпосередньо авіабудування приносить "Антонову" найменшу прибуток. 


Ключові слова: міжнародні лінії України, лізинг літаків Ан, Ан-148

Коментарі (0)
Додати свій коментарій:
*Ім'я:
E-mail:
*Коментарій:
Символів залишилося: із
Підтвердіть, що Ви людина 
Відповідь - одне слово на тій же мові, що й питання.
Відповідь на питання «скільки» - число
Нову загадку, будь-ласка

Другие новости:

Лінь і способи боротьби з нею Лінь. Яке це іноді буває блаженне почуття.
- 02.09.2025 09:25
Туск заявил в Польше: все уступки Путину не принесут безопасности для Европы. Туск, выступая на фоне обострения ситуации безопасности на
- 01.09.2025 11:10
Туск: компроміси з Путіним не принесуть безпеки Європі Останні події війни в Україні довели: жодні компроміси з Кремлем не можуть стати
- 01.09.2025 10:06
Транс - корисно чи небезпечно? Що Ви знаєте про транс?
- 01.09.2025 09:22
Як маніпулювати керівником та оточуючими Метод, про який я розповім, узятий із психології і, звичайно ж, є науковим
- 01.09.2025 09:07
Убийство Андрея Парубия: хронология, реакции и последствия Убийство Парубия: слухи и правда об убийстве Парубия, слухи об Андрее Парубие
- 30.08.2025 14:33
Вбивство Андрія Парубія: хронологія, реакції та наслідки Хто такий Андрій Парубій. Чому вчбили Парубія?
- 30.08.2025 14:27
Национальное мемориальное кладбище под Киевом открыто: первые погребения и путь к созданию Первой церемонией на территории мемориала стало захоронение
- 29.08.2025 16:09

Всі новини