Третину бюджету ювілейного фільму про Бонда зберуть із рекламодавців
- 05.05.2011 10:11
Творці нового фільму про Джеймса Бонда планують отримати 45 мільйонів доларів за рахунок розміщення в картині прихованої реклами, пише The Australian.
Пропозиції про розміщення реклами Sony (агент по продажам) і компанія-виробник фільму MGM розішлють компаніям найближчим часом. Передбачається, що дохід від реклами складе третина бюджету нової картини під робочою назвою "Бонд 23", яка вийде одночасно з святкуванням 50-річного ювілею "бондіани" в кінці 2012 року.
Це найбільша подібна пропозиція в історії кіно, відзначає The Australian. Попередній рекорд поставив фільм Стівена Спілберга "Особлива думка", який отримав за приховану рекламу 20 мільйонів доларів у 2002 році. Основними рекламодавцями в Окремій думці" виступили Lexus, Bulgari і American Express.
Найвигіднішим угоди про розміщення прихованої реклами, що творці "бондіани" коли-або укладали з окремою торговою маркою, став договір з BMW. Згідно з контрактом, Джеймс Бонд повинен був протягом трьох фільмів, починаючи з 1995 року, їздити на автомобілі цієї марки.
Прихованою рекламою (продакт-плейсментом) називається поява в кіно або телепередачі певного товару або бренду. За даними аналітичного агентства PQ Media, загальні витрати брендів на продакт-плейсмент в американських фільмах, передачах і відеоіграх склали 3 мільярди доларів за період з 2004 по 2009 рік.
За підсумками 2010 року самим нав'язливим продакт-плейсментом назвали появу у фільмах бренду Apple. Найбільше прихованої реклами - 64 бренду - виявилося в сиквелі фільму "Залізна людина".
Коментарі (0)
Другие новости:

- 30.09.2025 11:39

- 30.09.2025 10:55

- 29.09.2025 09:25
- 27.09.2025 19:38

- 27.09.2025 10:32

- 26.09.2025 11:33
- 23.09.2025 13:07

- 18.09.2025 21:48