Як сформувати позитивний імідж за допомогою блога
- 07.02.2011 12:25Популярний блог топ-менеджера - це широкий медіа-канал, у якого охоплення денної аудиторії може вимірюватися сотнями тисяч чоловік. Як і будь-який інший канал комунікації, блоги та соцмережі несуть потенційну небезпеку для розвитку кар'єри топ-менеджера. Негативна інформація, розміщена на особистому сайті, може стати не тільки причиною звільнення, але і значно ускладнить пошук нового місця роботи. Потенційні роботодавці будуть побоюватися, що претендент на роботу може поширити негатив і про них.
Однак, не варто в усьому звинувачувати соціальні мережі. Це всього лише комунікаційний канал. За неадекватні публікації та коментарі в традиційних медіа звільняли і до розвитку інтернету.
Потрібно пам'ятати прописну істину. Негативна інформація про компанію може зруйнувати кар'єру менеджера. При цьому позитивна інформація про компанію, її підтримка в персональних соціальних медіа може сприяти істотному просуванню менеджера.
Що не можна варто писати в блогах
У блогах варто писати про персональні і корпоративні досягнення, при цьому не повідомляючи про поразки. Якщо вже писати про поразки, то так, щоб вони були схожі на перемогу. Варто писати про особисті домашні справи, хобі. Це підкреслює, що менеджер - це людина, а не робот. Це посилює довіру до нього.
Розміщуючи особисту інформацію, треба бути обережним. Потрібно уникати того, що може показати менеджера з негативної сторони (п'янки, бійки і т.д.), адже таким чином можна сформувати комплекс невдахи. У своєму блозі потрібно бути завжди успішним, добрим і великодушним, мега-експертом у своєму напрямку, мати хобі, яке тільки підкреслює або посилює хороші якості.
Якщо вже комусь не терпиться написати про власні проблеми, то краще завести окремий абсолютно анонімний блог, куди й скидати весь негатив і проблеми.
Особливу увагу потрібно приділити фотоконтенту. Викладати варто тільки найякісніші, а краще - професійні фото. Не можна викладати фото з п'яних пригод з друзями та однокласниками, з корпоративів і т.д. Менеджер повинен бути уважним, щоб компрометуюча інформація також не з'явилася на сторінках його друзів.
Коментарі (0)
Другие новости:
- 24.04.2024 16:04
- 23.04.2024 10:14
- 23.04.2024 09:14
- 16.04.2024 10:32
- 16.04.2024 10:09
- 15.04.2024 13:56
- 05.04.2024 11:23
- 01.04.2024 13:10
- 01.04.2024 12:58
- 01.04.2024 12:48