Як сформувати позитивний імідж за допомогою блога

- 07.02.2011 12:25
Як сформувати позитивний імідж за допомогою блога

Популярний блог топ-менеджера - це широкий медіа-канал, у якого охоплення денної аудиторії може вимірюватися сотнями тисяч чоловік. Як і будь-який інший канал комунікації, блоги та соцмережі несуть потенційну небезпеку для розвитку кар'єри топ-менеджера. Негативна інформація, розміщена на особистому сайті, може стати не тільки причиною звільнення, але і значно ускладнить пошук нового місця роботи. Потенційні роботодавці будуть побоюватися, що претендент на роботу може поширити негатив і про них.

Однак, не варто в усьому звинувачувати соціальні мережі. Це всього лише комунікаційний канал. За неадекватні публікації та коментарі в традиційних медіа звільняли і до розвитку інтернету.

Потрібно пам'ятати прописну істину. Негативна інформація про компанію може зруйнувати кар'єру менеджера. При цьому позитивна інформація про компанію, її підтримка в персональних соціальних медіа може сприяти істотному просуванню менеджера.

Що не можна варто писати в блогах

У блогах варто писати про персональні і корпоративні досягнення, при цьому не повідомляючи про поразки. Якщо вже писати про поразки, то так, щоб вони були схожі на перемогу. Варто писати про особисті домашні справи, хобі. Це підкреслює, що менеджер - це людина, а не робот. Це посилює довіру до нього. 

Розміщуючи особисту інформацію, треба бути обережним. Потрібно уникати того, що може показати менеджера з негативної сторони (п'янки, бійки і т.д.), адже таким чином можна сформувати комплекс невдахи. У своєму блозі потрібно бути завжди успішним, добрим і великодушним, мега-експертом у своєму напрямку, мати хобі, яке тільки підкреслює або посилює хороші якості.

Якщо вже комусь не терпиться написати про власні проблеми, то краще завести окремий абсолютно анонімний блог, куди й скидати весь негатив і проблеми. 

Особливу увагу потрібно приділити фотоконтенту. Викладати варто тільки найякісніші, а краще - професійні фото. Не можна викладати фото з п'яних пригод з друзями та однокласниками, з корпоративів і т.д. Менеджер повинен бути уважним, щоб компрометуюча інформація також не з'явилася на сторінках його друзів.
 


Ключові слова: блог менеджера, як правильно вести блог

Коментарі (0)
Додати свій коментарій:
*Ім'я:
E-mail:
*Коментарій:
Символів залишилося: із
Підтвердіть, що Ви людина 
Відповідь - одне слово на тій же мові, що й питання.
Відповідь на питання «скільки» - число
Нову загадку, будь-ласка

Другие новости:

Гринчук подала у відставку: відомо хто тимчасово очолить Міністерство енергетики 12 листопада стало відомо, що міністр енергетики України Світлана Гринчук написала
- 19.11.2025 14:58
За минулу добу шахраї ошукали буковинців на майже 187000 гривень Троє громадян стали жертвами псевдобанкірів, двоє
- 19.11.2025 13:42
Бонді: Мін'юст США опублікує документи у справі Епштейна протягом 30 днів Як передає Report з посиланням на Reuters, про це
- 18.11.2025 16:37
Призначено в.о. міністра юстиції України - це Людмила Сугак 19 листопада уряд ухвалив рішення призначити Людмилу Сугак
- 18.11.2025 15:13
Заява Кремля про Трампа та війну в Україні Кремль видав нову цинічну заяву щодо Трампа та війни проти України
- 17.11.2025 15:55
Військовий з Буковини разом із спільником організував канал переправлення чоловіків до Європи Під час чергової спроби незаконного переправлення обидва
- 14.11.2025 22:30
Новое заявление Кремля о Трампе и войне в Украине Кремль выдал новое циничное заявление о Трампе
- 14.11.2025 22:07
Суть скандала вокруг Энергоатома простыми словами Что такое дело Энергоатома — просто о главном
- 14.11.2025 14:04
Чому відставка Гринчук Відповідь: Україна опинилася в центрі великого
- 12.11.2025 16:16

Всі новини