Coca-Cola зняла нову рекламу про... корупцію
- 26.01.2011 11:23
Компанія Coca-Cola в своїй новій рекламній кампанії, розпочатої в Іспанії, вирішила заявити про насущні проблеми, що хвилюють людей.
Серед них, зокрема, корупція, яка, за даними місцевого Центру соціологічних досліджень, входить до десятки проблем, що турбують іспанців найбільше.
Один з рекламних слоганів іспанської кампанії Coca-Cola говорить: «На кожного корумпованого чиновника знайдеться 10 тисяч донорів крові» («Por cada persona corrupta, hay 10.000 donando sangre»).
Інші слогани нагадують, наприклад, про кризу: «На кожен обвал ринку знайдеться 10 версій пісні What a Wonderful World» («Por cada Bolsa que se desploma se hacen 10 versiones de la cancion What a wonderful world»).
Завершується реклама компанії твердженням про те, що «на кожен проданий у світі пістолет або рушницю знайдеться 10 тисяч осіб, що п'ють Coca-Cola» («Por cada arma que se vende en el mundo, se comparten 10.000 coca-colas»).
Coca-Cola: «Є всі підстави вірити в кращий світ".
Кампанія Coca-Cola приурочена до 125-річчя бренду. Протягом найближчого місяця реклама компанії повинна з'явитися на всіх телеканалах країни, а також на плакатах і інших видах зовнішньої реклами.
Коментарі (0)
Другие новости:
- 27.09.2025 19:38

- 27.09.2025 10:32
- 23.09.2025 13:07

- 18.09.2025 21:48

- 17.09.2025 09:05

- 15.09.2025 21:58

- 15.09.2025 14:02

- 15.09.2025 13:44

- 15.09.2025 10:34