Coca-Cola зняла нову рекламу про... корупцію
- 26.01.2011 11:23Компанія Coca-Cola в своїй новій рекламній кампанії, розпочатої в Іспанії, вирішила заявити про насущні проблеми, що хвилюють людей.
Серед них, зокрема, корупція, яка, за даними місцевого Центру соціологічних досліджень, входить до десятки проблем, що турбують іспанців найбільше.
Один з рекламних слоганів іспанської кампанії Coca-Cola говорить: «На кожного корумпованого чиновника знайдеться 10 тисяч донорів крові» («Por cada persona corrupta, hay 10.000 donando sangre»).
Інші слогани нагадують, наприклад, про кризу: «На кожен обвал ринку знайдеться 10 версій пісні What a Wonderful World» («Por cada Bolsa que se desploma se hacen 10 versiones de la cancion What a wonderful world»).
Завершується реклама компанії твердженням про те, що «на кожен проданий у світі пістолет або рушницю знайдеться 10 тисяч осіб, що п'ють Coca-Cola» («Por cada arma que se vende en el mundo, se comparten 10.000 coca-colas»).
Coca-Cola: «Є всі підстави вірити в кращий світ".
Кампанія Coca-Cola приурочена до 125-річчя бренду. Протягом найближчого місяця реклама компанії повинна з'явитися на всіх телеканалах країни, а також на плакатах і інших видах зовнішньої реклами.
Коментарі (0)
Другие новости:
- 16.04.2024 10:32
- 16.04.2024 10:09
- 15.04.2024 13:56
- 05.04.2024 11:23
- 01.04.2024 13:10
- 01.04.2024 12:58
- 01.04.2024 12:48
- 27.03.2024 13:03
- 25.03.2024 11:19
- 24.03.2024 09:07