Як доглядати автомобіль взимку?
- 17.12.2010 11:36Обов'язкові процедури
- Перехід на "зимовий" тип шин - зимову гуму краще встановлювати до того, як стовпчик термометра опуститься нижче +5 градусів. Всі інші підготовчі роботи краще зробити ще раніше.
- Заміна рідини в бачку омивача на незамерзаючу;
- Перевірка і випробування акумулятора і системи запалення;
- Перевірка рівнів всіх технічних рідин (масло, охолоджуюча рідина, масло в рульовому механізмі).
Крім цих основних робіт фахівці напередодні зими також рекомендують провести захист лакофарбового покриття кузова (корозія, відшарування фарби), діагностику ходової частини, перевірити розвал-сходження коліс, замінити щітки склоочисника, а також килимки - з тканинних на гумові.
Крім того, не буде зайвим перевірити систему опалення та вентиляції, систему освітлення і техстан гальмівної системи. Також автовласник може самостійно змастити замки, петлі і гумові ущільнювачі дверей спеціальними мастилами, які не дозволять їм "замерзнути" в морозну погоду.
За бажанням автомобіліст може встановити Допоборудования, наприклад, підігрівачі для двигуна та салону, підігрів заднього ряду сидінь або встановити дистанційний запуск автомобіля.
Гума
Щоб перші заморозки і ожеледиця не застали зненацька на дорозі, в першу чергу необхідно "перевзутися" на зиму. Установку зимової гуми обов'язково провести до настання морозів, коли середньо добова температура ще вище нуля.
"Дуже важливим є правильні умови зберігання сезонної гуми. Її необхідно зберігати в" робочому "стані - вертикально, - розповіла керівник відділу маркетингу компанії" НІКО-Україна "Валентина Лобода. - Якщо шини зберігати горизонтально, склавши один на одного, є велика ймовірність виникнення "залежане" гуми - деформації, яка не тільки ускладнює, але й робить дорожчим шиномонтаж. Крім того, це призводить до зниження експлуатаційних якостей шин, вкорочує їх експлуатаційний період.
Не варто економити і при виборі зимових шин та встановлювати однакові шини на всі колеса (особливо це стосується автомобілів з повним приводом).
Що стосується масла, його необхідно міняти в тому випадку, якщо це пов'язано з проведенням регламентного ТО. Якщо водій використовує круглий рік синтетичні масла, необхідності міняти масло на зимовий період немає, так як температура замерзання у таких масел в середньому -38 градусів.
Електрика
Взимку багато хто з електроланок потраплять в незліченну кількість соляних ванн, до цього також слід підготуватися. Необхідно провести ретельну діагностику електронних систем, виявивши видні оку порушення контактів або непрацюючих систем.
Зверніть увагу на цілісність проводки. Можливо, на ній з'явилися потертості, заломи або пошкодження ізоляційного шару. До речі, найбільшою стійкістю до вогкості і високих температур славиться силіконова проводка.
Також необхідно перевірити стан свічок запалювання для бензинових двигунів (свічок напруження для дизельних), для останніх так само важливо провести зміну палива на зимовий. Якщо свічки ще в доброму стані, то їх потрібно просто добре прочистити.
Акумулятор
Перевірити акумулятор, переконатися в його працездатності і в тому, що він достатньо заряджений, а при необхідності - зарядити його.
Якщо акумулятор вже служить вам більше двох років, то існує реальна небезпека, що його енергоємності просто не вистачить для успішного холодного старту.
Перевірку щільності акумуляторної батареї радять виконувати на СТО, тому що дана операція передбачає контакт з дуже агресивною хімічною середовищем: найменша крапля рідини безнадійно зіпсує лакофарбове покриття автомобіля та одяг.
"Найпростіший спосіб для власників АКБ з" магічним оком "перевірити, який колір, хоча 100% гарантії того, що все нормально, ніхто не дасть. А з урахуванням того, що багато хто з АКБ мають сучасні системи, які в т.ч є не обслуговується або малообслуговуваних, головним завданням є чистота АКБ і клем АКБ ".
Кузов
Якщо автомобіль експлуатується вже більше одного зимового сезону, фахівці рекомендують зробити антикорозійну обробку.
Важливо також пам'ятати, що перед зимою варто оглянути днище автомобіля і перевірити стан заводський антигравійне захисту, при необхідності відреставрувати пошкоджені ділянки, поламані захисні щити, підкрилки - замінити, перевірити стан вихлопної системи.
Варто подбати і про стан дверних прорізів і дренажних систем дверей (люків), попередньо обробивши всі ущільнювачі спеціальними гелями щоб уникнути примерзання (у зимовий період рекомендується виконувати після кожного миття автомобіля).
У сезон дощів та снігопадів важливо мати якісні "двірники". Обов'язково необхідно перевірити стан щіток двірників і при необхідності замінити, тому що найчастіше вони прилипають до скла і погано очищають
У холодну пору амортизатори і гумотехнічні системи переживають найвищі навантаження, тому окремо варто провести діагностику підвіски, перевірити стан всіх гумових пильовиків приводних валів, знос - замінити, щоб уникнути попадання вологи, перевірити стан гальмівної системи, звернути особливу увагу на класичні системи ручного гальма, стан пиляків супортів, щоб виключити будь-яке попадання вологи і подальше підклинювання механізмів.
Корисні поради
Якщо рівень гальмівної рідини в районі позначки "min", то в мороз з-за "стискання" гальмівної рідини рівень ще більше знизиться, і можна отримати засвічення лампи на щитку приладів. Тому треба довести рівень до відмітки "max".
Крім того, доречно буде перевірити працездатність опалювальної системи. "Спробуйте на повну потужність запустити піч, і якщо бажаної спеки протягом 5-10 хвилин ви не дочекаєтеся, то, швидше за все у неї серйозні неполадки. Для початку спробуйте промити систему" Калгон "або високою концентрацією лимонної кислоти. Якщо ефекту не буде, то краще звернутися до фахівців.
Крім того, бажано при тривалій стоянці рідше використовувати ручне гальмо через загрозу примерзання гальмівних колодок.
Що стосується салону автомобіля, тут краще не застосовувати його різкий обігрів, направляючи струмінь повітря на лобове скло, інакше воно може лопнути або дати тріщину.
Щоб не допустити утворення вологи в салоні, можливої корозії, потрібно замінити текстильні килимки гумовими, а також прибирати в салоні не рідше двох разів на тиждень.
І не забудьте підготувати набір "Зима", який виручить в самі складних і несподіваних ситуаціях на засніжених і слизьких дорогах. У багажнику бажано мати буксирувальний трос, скребки, щітки, запобігають обмерзанню стекол, ну і звичайно невелику лопату. Особливо передбачливі можуть покласти невеликий мішечок піску.
Коментарі (0)
Другие новости:
- 25.03.2024 11:19
- 24.03.2024 09:07
- 23.03.2024 22:44
- 23.03.2024 22:30
- 23.03.2024 21:42
- 23.03.2024 18:24
- 23.03.2024 18:12
- 23.03.2024 17:30
- 23.03.2024 12:49
- 22.03.2024 22:00