Мінтрансзв’язку встановлює вимоги до ременів безпеки у пасажирських автобусах

- 28.10.2010 10:56
Мінтрансзв’язку встановлює вимоги до ременів безпеки у пасажирських автобусах

 

Мінтрансзв’язку запроваджує на рівні стандартів технічні вимоги до ременів безпеки, їх кріплень в пасажирських автобусах. Про це йшлося на Міжнародній науково-технічній конференції «Автомобільний транспорт України. Сучасний стан та стратегія розвитку», що відбулась у ДП «ДержавтотрансНДІпроект» з нагоди його 80-літнього ювілею.

Згідно з ініціативою Міністерства транспорту та зв’язку України по зменшенню наслідків ДТП, зокрема, кількості загиблих та травмованих, Інститут пропонує ефективні зміни до системи управління безпекою перевезень та технічного регулювання автомобільного транспорту. Пропонується запровадити понад 94 міжнародні технічні регламенти з безпечності транспортних засобів, передбачені Женевською угодою 1958 року.

Як зазначив директор ДП «ДержавтотрансНДІпроект» Анатолій Редзюк, оновлення рухомого складу пасажирських автобусів та підвищення технічних характеристик їх безпеки може бути вирішена не директивно, а нормативно.
Зокрема, Мінтрансзв’язку підготувало проект змін до розділу 21 «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», які повинні бути затверджені наказом Держспоживстандарту України та зареєстровані в Міністерстві юстиції України. Ці зміни передбачають введення до Переліку таких стандартів: ДСТУ UN/ECE R14-03:2002 «Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження дорожніх транспортних засобів стосовно пристроїв для кріплення ременів безпеки»; ДСТУ UN/ECE R16-04:2002 «Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження: Ременів безпеки та утримувальних систем для водіїв і пасажирів дорожніх транспортних систем та дорожніх транспортних засобів, оснащених ременями безпек»”; Правила ЄЕК ООН R44-04:2008 «Единообразные предписания, касающиеся официального утверждения удерживающих устройств для детей, находящихся в механических транспортных средствах (детская удерживающая система)».

Ці стандарти чітко визначають вимоги до ременів безпеки, їх кріплень в автобусах, в яких не передбачені місця для пасажирів, що стоять (ІІІ класу (туристичні) та класу В масою більше 3, 5 т), та утримуючих пристроїв для дітей.
Анатолій Редзюк наголосив, що впровадження всіх технічних засобів безпеки значно прискориться після того, як на ринку пасажирських перевезень відбудеться укрупнення і перевізники візьмуть під контроль і обладнання автопарку необхідними технічними засобами безпеки, і належну роботу технічних та медичних служб, і проведення заходів з підвищення кваліфікації водіїв.
Міністр транспорту та зв’язку України Костянтин Єфименко наголошує: автобуси, що перевозять пасажирів на великі відстані, обов’язково мають бути обладнаними обмежувачами швидкості, тахографами, ременями безпеки, сучасними електронними системами безпеки, що відповідно до світового досвіду значно знижує ризик виникнення аварійних ситуацій та загибелі пасажирів.

Довідка
Державному підприємству «Державний автотранспортний науково дослідний і проектний інститут», що входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, виповнилося 80 років.
Інститут реалізовує технічну політику держави у сфері забезпечення ефективної та безпечної роботи транспортно-дорожнього комплексу України, зокрема, автомобільного транспорту.
Сьогодні ДП «ДержавтотрансНДІпроект» - флагман галузевої науки, потужний науковий заклад, де вирішуються проблеми автомобільної галузі.
За останні роки інститут працював над проектами таких важливих документів: Транспортна стратегія України до 2020 року, Концепція Державної цільової економічної програми розвитку автомобільного транспорту на період до 2015 року; Засади гармонізації технічного регулювання в сфері автомобільного транспорту з вимогами ЄС; Галузева програма енергоощадження на 2006-2010 рр.; комплект документів щодо приєднання України до Угоди про прийняття єдиних умов періодичних технічних оглядів колісних транспортних засобів і про взаємне визнання таких оглядів; Цільова державна програма підвищення безпеки дорожнього руху в Україні; Методика розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту; Концепція транспортного забезпечення та управління дорожнім рухом під час проведення Євро-2012 тощо.
З 1995 року інститут працює як орган із сертифікації, а з 1997 року - як організаційно-методичний центр Державної системи сертифікації УкрСЕПРО у сфері дорожніх транспортних засобів і транспортних послуг.


Ключові слова: правила ременів

Коментарі (0)
Додати свій коментарій:
*Ім'я:
E-mail:
*Коментарій:
Символів залишилося: із
Підтвердіть, що Ви людина 
Відповідь - одне слово на тій же мові, що й питання.
Відповідь на питання «скільки» - число
Нову загадку, будь-ласка

Другие новости:

Гринчук подала у відставку: відомо хто тимчасово очолить Міністерство енергетики 12 листопада стало відомо, що міністр енергетики України Світлана Гринчук написала
- 19.11.2025 14:58
За минулу добу шахраї ошукали буковинців на майже 187000 гривень Троє громадян стали жертвами псевдобанкірів, двоє
- 19.11.2025 13:42
Бонді: Мін'юст США опублікує документи у справі Епштейна протягом 30 днів Як передає Report з посиланням на Reuters, про це
- 18.11.2025 16:37
Призначено в.о. міністра юстиції України - це Людмила Сугак 19 листопада уряд ухвалив рішення призначити Людмилу Сугак
- 18.11.2025 15:13
Заява Кремля про Трампа та війну в Україні Кремль видав нову цинічну заяву щодо Трампа та війни проти України
- 17.11.2025 15:55
Військовий з Буковини разом із спільником організував канал переправлення чоловіків до Європи Під час чергової спроби незаконного переправлення обидва
- 14.11.2025 22:30
Новое заявление Кремля о Трампе и войне в Украине Кремль выдал новое циничное заявление о Трампе
- 14.11.2025 22:07
Суть скандала вокруг Энергоатома простыми словами Что такое дело Энергоатома — просто о главном
- 14.11.2025 14:04
Чому відставка Гринчук Відповідь: Україна опинилася в центрі великого
- 12.11.2025 16:16

Всі новини