Проект Повітряного Кодексу рекомендовано прийняти у першому читанні,

- 21.10.2010 12:38
Проект Повітряного Кодексу рекомендовано прийняти у першому читанні,


Як повідомили Першому чернівецькому незалежному інформаційному агентству ЗАН у комітеті Верховної Ради з питань транспорту та зв’язку України, 20 жовтня відбулось засідання Комітету Верховної Ради з питань транспорту та зв’язку України. Серед основних питань порядку денного – проект Повітряного Кодексу (реєстр.№ 7144 від 20.09.2010). Комітет рекомендував Верховній раді України прийняти законопроект у першому читанні, врахувавши висловлені на засіданні Комітету зауваження до другого читання.

Про проект Повітряного Кодексу України, реєстр. № 7144 від 20.09.2010, Кабінет Міністрів України

Під час обговорення проекту Повітряного Кодексу України члени Комітету Верховної Ради України з питань транспорту та зв’язку висловили незадоволення рівнем державного контролю в галузі дотримання стандартів якості обслуговування та захисту прав пасажирів під час надання їм послуг перевезення авіаційним транспортом.

Голова Комітету ВРУ з питань транспорту та зв’язку Козак В.В. у своєму виступі загострив увагу на необґрунтовано завищених тарифах українських авіаперевізників, існуванні подвійних стандартів якості обслуговування на міжнародних маршрутах та на маршрутах всередині України, а також критично низький рівень захисту прав пасажирів під час здійснення внутрішніх авіарейсів.

Члени Комітету одноголосно висловили свою незгоду та обурення ціновою політикою, яку проводять українські авіаперевізники. На сьогодні ціни на авіаційні квитки в Україні в рази перевищують ціни на аналогічні відстані авіаперевезень в європейському повітряному просторі. Співвідношення ціна-якість у виконанні українських авіаперевізників не витримує жодної критики. Авіаперевізники самочинно встановлюються критерії класності перевезення пасажирів на внутрішніх перевезеннях, не дотримуючись жодних визнаних стандартів якості. Держава, зі свого боку, не має ніякого контролю за обґрунтованістю встановлення тарифів на авіаперевезення і не здійснює жодних заходів щодо приведення їх до економічно обґрунтованого рівня.

Правила повітряних перевезень пасажирів і багажу, затверджені Наказом № 216 від 23.04.2010 р. Міністерства транспорту та зв’язку України, містять відверто дискримінаційні норми щодо стандартів обслуговування і захисту прав пасажирів, встановлюють мінімальну відповідальність перевізників на внутрішніх авіарейсах, на відміну від міжнародних. Мінтрансзв’язку розмежовує відповідальність перевізників при виконанні польотів з/до аеропортів країн ЄС, інших міжнародних польотів та польотів в межах України, що є недоречною і недопустимою практикою для країни, яка прагне інтегруватися до європейського правового простору та стандартів якості надання послуг.

Зокрема, частина XV. Розклад руху пункти 4, 5 – містять норми, які відверто порушують права пасажирів: «час відправлення рейсу і тип повітряного судна, що зазначені в розкладі руху, не гарантуються і не є обов’язковою умовою договору перевезення». Або «перевізник має право змінювати тип повітряного судна без повідомлення про це пасажира».
Частина XVI. Скасування та затримка рейсів: «перевізник має право затримати або скасувати рейс як з комерційних причин, так і з причин, які не залежать від нього».
Більш того, Мінтрансзв’язку України у тих же правилах (Частина XVII. Права пасажирів, що вирушають з/до аеропортів Європейського Союзу, у разі відмови в перевезенні, скасування або затримки рейсу, Глава 3 Компенсація пасажирам у разі скасування рейсу, пункт 3 залишає перевізникам право не сплачувати компенсацію, «якщо він може надати підтвердження того, що скасування було причиною надзвичайних обставин, яким не можна було запобігти, навіть якщо було вжито усіх розумних заходів». У той же час при виконанні міжнародних рейсів перевізники несуть повну відповідальність за скасування рейсу.

Члени Комітету відзначили, що нова редакція Повітряного кодексу України на жаль, не усуває вищевказані недоліки і не містить чітких законодавчих норм щодо критеріїв та єдиних стандартів якості обслуговування, захисту прав пасажирів та відповідальності перевізника на внутрішніх та міжнародних перевезеннях. Тому Комітет Верховної Ради України з питань транспорту та зв’язку зобов’язав доопрацювати до другого читання проект Повітряного кодексу з урахуванням викладених зауважень, які необхідні для гармонізації вітчизняного Повітряного кодексу з відповідними нормами світового та європейського права. Зокрема,
1) законодавчо закріпити стандарти обслуговування пасажирів за класами обслуговування для пасажирів бізнес, преміум та економічного класів як на міжнародних, так і на внутрішніх авіарейсах;
2) законодавчо закріпити відповідальність авіаперевізника за заподіяну шкоду (загибель або тілесне ушкодження, знищення утрата пошкодження або затримка у перевезенні багажу, затримка часу перевезення або скасування рейсу) на внутрішніх авіарейсах відповідно до європейських стандартів і норм;
3) внести відповідні зміни до Правил повітряних перевезень пасажирів і багажу (затверджених Наказом № 216 від 23.04.2010 р. Міністерства транспорту та зв’язку України), зробивши єдиними критерії якості, обслуговування пасажирів, захисту їх прав та відповідальності авіаперевізників як на міжнародних, так і на внутрішніх перевезеннях.

Робочу групу з доопрацювання проекту Повітряного Кодексу України очолив Голові профільного підкомітету Шиянов Б.А. У максимально стислі терміни Повітряний Кодекс України підготують до другого читання.

 



Ключові слова: воздушный кодекс

Коментарі (0)
Додати свій коментарій:
*Ім'я:
E-mail:
*Коментарій:
Символів залишилося: із
Підтвердіть, що Ви людина 
Відповідь - одне слово на тій же мові, що й питання.
Відповідь на питання «скільки» - число
Нову загадку, будь-ласка

Другие новости:

Большая семерка выразила поддержку НАБУ Послы стран G7 высказали свою поддержку Национальному антикоррупционному бюро Украины. По мнению стран Большой семерки, для будущего
- 14.12.2017 16:06
Возле больницы №3 обустроят стоянку авто Комиссия департамента жилищно-коммунального хозяйства Черновицкого городского совета после обсуждений пришла к решению обустройства
- 14.12.2017 15:31
В Украине - новая суицидальная игра Зеленый кит На смену суицидальным играм вроде "Синего кита" и "Красной совы", получившим распространение в социальных сетях, появилась новая
- 14.12.2017 15:11
Где купить или взять на прокат новогодние костюмы в Черновцах Декабрь - самая горячая пора для новогодних утренников, елок и тематических вечеринок для
- 14.12.2017 14:19
Про звітність організацій з гуманітарної допомоги Неприбуткові підприємства, установи та організації, внесені контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій подают
- 14.12.2017 14:03
Новоднестровск без света вторую неделю подряд Уже вторую неделю подряд в Новоднестровске Черновицкой области отсутствует уличное освещение.
- 14.12.2017 13:47
В Мьянме насильственной смертью погибли более 6700 рохинджа Как сообщают в международной организации Врачи без границ, в штате Ракхайн в Мьянме в период с 25 август
- 14.12.2017 12:40
На Землю вернулись трое астронавтов МКС После 139 дней, проведенных в космосе на борту Международной космической станции, трое астронавтов совершили успешную посадку в Казахстане.
- 14.12.2017 11:59
За елітні авто чернівчани сплатили 767 тис грн податку Упродовж одинадцяти місяців цього року власники дорогих автомобілів – юридичні та фізичні особи сплатили
- 14.12.2017 11:36
В Канаде потерпел крушение пассажирский самолет В провинции Саскачеван в Канаде прроизошло крушение пассажирского самолета авиакомпании West Wind Aviation с 25 людьми на борту, среди которых
- 14.12.2017 11:14

Всі новини