Населення Росії все частіше звертається зі скаргами на банкомати
- 29.09.2010 15:02Населення все частіше звертається до Банку Росії зі скаргами на банкомати і якість обслуговування в московських банках. Про це повідомив начальник управління розвитку роздрібних платежів Банку Росії Вадим Кузнєцов, передає Прайм-ТАСС.
Скарги надходять в основному на московські банки. За 2008-2010 роки основні скарги припадають на неякісне обслуговування, на те, що відбувається багато збоїв у банкоматах, тобто на неякісний запуск нових сервісів у них і на шахрайство.
За даними Банку Росії, за останні 3 роки на якість роботи банкоматів та інших пристроїв довелося 31% від загального числа отриманих за цей час скарг. Скарги з приводу якості обслуговування клієнтів за цей же період склали 27% від загального числа. З заявами на шахрайство звернулися 21% громадян. 19% довелося на звернення громадян щодо стягування комісій, відсотків і штрафів.
З січня по червень 2010 року до територіальних органів Росспоживнагляду від росіян надійшло в 3,6 рази більше скарг на кредитні організації, ніж за аналогічний період 2009 року. Як заявив наприкінці серпня глава відомства Геннадій Онищенко, у першому півріччі 2010 року проведено 460 перевірок банків, тоді як у першому півріччі 2009 року їх було майже в 2 рази менше - 252
Коментарі (0)
Другие новости:
- 24.04.2024 16:04
- 23.04.2024 10:14
- 23.04.2024 09:14
- 16.04.2024 10:32
- 16.04.2024 10:09
- 15.04.2024 13:56
- 05.04.2024 11:23
- 01.04.2024 13:10
- 01.04.2024 12:58
- 01.04.2024 12:48