Чотири мільйони переглядів не межа: головний хіт на YouTube
- 16.02.2009 13:44
Рекламний ролик Cadbury Eyebrows, у якому хлопчик і дівчинка під музику виконують своїми бровами танець, всього за три тижні набрав на різних відеохостінгах близько чотирьох мільйонів переглядів і став хітом у Великобританії. Про це пише The Daily Telegraph.
Лише на YouTube офіційний ролик проглянули 1,9 мільйона разів. За перших 11 днів рінгтон з музикою з реклами зкачали 125 тисяч разів. Крім того, з'явилися багаточисельні пародії на ролик.
У відеоролику, знятому агентством Fallon в рамках кампанії з бюджетом в 3,7 мільйона фунтів стерлінгів, рекламується шоколад Cadbury Dairy Milk. Це не перший рекламний ролик Cadbury, що став популярним в інтернеті. Так, декілька мільйонів переглядів зібрало
відео, у якому горила грала на барабанах під пісню Філа Коллінза. Ролик також рекламував Dairy Milk
Источник: www.lenta.ru
Коментарі (0)
Другие новости:
Гель-лак: запорука ідеального манікюру
Важко уявити, але ще десятки років тому манікюр був зовсім іншим і
- 21.11.2025 09:00
Гринчук подала у відставку: відомо хто тимчасово очолить Міністерство енергетики
12 листопада стало відомо, що міністр енергетики України Світлана Гринчук написала
- 19.11.2025 14:58
За минулу добу шахраї ошукали буковинців на майже 187000 гривень
Троє громадян стали жертвами псевдобанкірів, двоє
- 19.11.2025 13:42
Бонді: Мін'юст США опублікує документи у справі Епштейна протягом 30 днів
Як передає Report з посиланням на Reuters, про це
- 18.11.2025 16:37
Призначено в.о. міністра юстиції України - це Людмила Сугак
19 листопада уряд ухвалив рішення призначити Людмилу Сугак
- 18.11.2025 15:13
Заява Кремля про Трампа та війну в Україні
Кремль видав нову цинічну заяву щодо Трампа та війни проти України
- 17.11.2025 15:55
Військовий з Буковини разом із спільником організував канал переправлення чоловіків до Європи
Під час чергової спроби незаконного переправлення обидва
- 14.11.2025 22:30
- 14.11.2025 22:07
- 14.11.2025 14:04
- 14.11.2025 13:00
.jpg)