Листування через е-кабінет платника податків

- 07.06.2018 09:13
Листування через е-кабінет платника податків

Згідно зі ст. 1 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 393) громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, зокрема із заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних та особистих прав і законних інтересів.

При цьому звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів (абзац перший ст. 20 Закону № 393).

Вимоги до оформлення звернення платників податків на отримання індивідуальної податкової консультації в письмовій формі визначені п. 52.1 ст. 52 Податкового кодексу України (далі – ПКУ). На звернення платника податків, що не відповідає вимогам, зазначеним у п. 52.1 ст. 52 ПКУ, податкова консультація не надається, а надсилається відповідь у порядку та строки, передбачені Законом № 393.

За зверненням платників податків контролюючі органи надають їм безоплатно індивідуальні податкові консультації з питань практичного застосування окремих норм податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом 25 календарних днів, що настають за днем отримання такого звернення даним контролюючим органом (абзац перший п. 52.1 ст. 52 ПКУ).

 Уповноважена особа центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, може прийняти рішення про продовження строку розгляду звернення на отримання індивідуальної податкової консультації понад 25-денний строк, але не більше 10 календарних днів, та письмово повідомити про це платнику податків до закінчення строку, визначеного абзацом першим п. 52.1 ст. 52 ПКУ (абзац дев’ятий п. 52.1 ст. 52 ПКУ).

Порядок складання та подання запитів на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні органів Державної фіскальної служби України (далі – Порядок), форми подання запиту на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні органів Державної фіскальної служби України затверджені наказом Міністерства фінансів України від 10.03.2015 № 309.

Пунктом 1 розд. ІІІ Порядку передбачено, що відповідь на запит на отримання публічної інформації надається не пізніше п’яти робочих днів з дня його отримання відповідно до вимог ст. 20 Закону України від 13 січня 2011 року № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» із змінами і доповненнями (далі – Закон № 2939).

Згідно з п. 42 прим. 1. 2 ст. 42 прим. 1 ПКУ від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання ПКУ, законами з питань митної справи, в тому числі, шляхом, зокрема подання звернень.

 Меню «Листування з ДФС» приватної частини Електронного кабiнету дозволяє надіслати лист (запит тощо) до відповідного органу ДФС. Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням електронного цифрового підпису, отриманого у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів.

Протягом одного робочого дня після надсилання листа до органу ДФС автора електронного листа буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в органі ДФС, до якого даний запит направлено. Інформацію щодо отримання та реєстрації листів в органі ДФС користувач може переглянути в вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи - у вкладці «Відправлені документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

При цьому відповідь на лист (запит тощо) надається контролюючим органом поштою або на електронну адресу, зазначену у зверненні у строки, визначені законодавчими та нормативно-правовими актами, зокрема ст. 20 Закону № 393 – для надання відповіді на звернення, ст. 20 Закону № 2939 – для надання відповіді на запит на отримання публічної інформації та ст. 52 ПКУ – для надання індивідуальної податкової консультації.

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДФС України (дане роз’яснення у категорії 140.03).

Сектор організації роботи Чернівецької ОДПІ 


Ключові слова: електронний кабінет платника податків, податкова чернівці

Коментарі (0)
Додати свій коментарій:
*Ім'я:
E-mail:
*Коментарій:
Символів залишилося: із
Підтвердіть, що Ви людина 
Відповідь - одне слово на тій же мові, що й питання.
Відповідь на питання «скільки» - число
Нову загадку, будь-ласка

Другие новости:

Буковинська поліція взяла учать в урочистостях до Дня захисника України Напередодні свята у Чернівцях буковинці вшанували загиблих учасників Революції Гідності та антитерористичної операції.
- 12.10.2018 17:17
Чернівецький аеропорт отримав обладнання для посадки в погану видимість Світлосигнальне обладнання вогнів високої інтенсивності було введено в експлуатацію міжнароним аеропортом
- 12.10.2018 14:04
Місію МКС можуть законсервувати Через аварію, що сталась 11 жовтня з ракетою Союз-ФГ, Міжнародна космічна станця може лишитись без екіпажу
- 12.10.2018 13:20
Картки ПриватБанку не працюватимуть з 13 на 14 жовтня В ніч з 13 на 14 жовтня всі операції з платіжними картками ПриватБанку будуть тимчасово призупинені
- 12.10.2018 13:04
В Чернівцях затримано телефонного шахрая Слідчі оголосили зловмиснику про підозру у скоєнні тяжкого злочину
- 12.10.2018 12:20
За недемонтовані літні майданчики в Чернівцях штрафуватимуть До керівників закладів ресторанного господарства та торгівлі Чернівців звертаються представники
- 12.10.2018 12:09
Об'єми сплати ЄСВ в Чернівцях сягнули мільярда гривень Упродовж дев’яти місяців цього року працедавці Чернівців спрямували на соціальні потреби 1113,7 млн грн єдиного внеску
- 12.10.2018 11:45
МВС гарантує жорстку реакцію на релігійну ворожнечу - Аваков Процес надання автокефалії Українській православній церкві розпочався після проведення у Стамбулі Священного синоду
- 12.10.2018 11:28
Чому в Чернівцях нема світла 12 10 2018 Частина будинків по проспекту Незалежності, а також на вулицях героїв Майдану та Пилипа Орлика лишаються
- 12.10.2018 09:54
Чому екс-мер Глухова йде у президенти Нещодавно про складання повноважень мера заявив очільник Глухова Мішель Терещенко.
- 12.10.2018 09:37

Всі новини