Чотири мільйони переглядів не межа: головний хіт на YouTube
- 16.02.2009 13:44Рекламний ролик Cadbury Eyebrows, у якому хлопчик і дівчинка під музику виконують своїми бровами танець, всього за три тижні набрав на різних відеохостінгах близько чотирьох мільйонів переглядів і став хітом у Великобританії. Про це пише The Daily Telegraph.
Лише на YouTube офіційний ролик проглянули 1,9 мільйона разів. За перших 11 днів рінгтон з музикою з реклами зкачали 125 тисяч разів. Крім того, з'явилися багаточисельні пародії на ролик.
У відеоролику, знятому агентством Fallon в рамках кампанії з бюджетом в 3,7 мільйона фунтів стерлінгів, рекламується шоколад Cadbury Dairy Milk. Це не перший рекламний ролик Cadbury, що став популярним в інтернеті. Так, декілька мільйонів переглядів зібрало
відео, у якому горила грала на барабанах під пісню Філа Коллінза. Ролик також рекламував Dairy Milk
Источник: www.lenta.ru
Коментарі (0)
Другие новости:
- 25.03.2024 11:19
- 24.03.2024 09:07
- 23.03.2024 22:44
- 23.03.2024 22:30
- 23.03.2024 21:42
- 23.03.2024 18:24
- 23.03.2024 18:12
- 23.03.2024 17:30
- 23.03.2024 12:49
- 22.03.2024 22:00